- Hirdetés -

Februárban visszatérnek a Cápák az RTL Klubra

|

Érkezik a Cápák között harmadik évada, az ígéretes befektetési lehetőségekre vadászó üzletemberek csapata Lakatos Istvánnal, a Bravogroup Holding vezetőjével bővült, a műsorvezető továbbra is Lilu. Az új évad első adása február 25-én este kerül képernyőre, majd további 9 csütörtök este jelentkezik az üzleti shwoműsor.

A már jól ismert show vadonatúj Cápája Lakatos István, a 25 vállalkozást magába foglaló Bravogroup Holding ügyvezetője, aki társával közösen a cégcsoport többségi tulajdonosa is. Folyamatosan új iparágakban terjeszkedik, ahol célja piacvezetővé válni és új tehetségeket felkarolni. Született csapatkapitány, aki a számokra épít. A cégcsoport egyike az ország 10 legnagyobb, 100 százalékban magyar magántulajdonban levő vállalkozásának, létszáma 800 fő, árbevétele 100 milliárd forint. Három egyetemista korú gyermek édesapja.

Mellette az előző évadból megismert négy Cápa keresi a befektetési lehetőségeket. Tomán Szabina, a Toman életmódprogram megalkotója, a magyarországi Tomán Diet tulajdonosa. 28 üzlete van Magyarországon, Romániában és Ausztriában, 13 ezer embernek segített már módszerével új életet kezdeni. A harmadik évadban is ott lesz Balogh Levente, a Szentkirályi-Magyarország Kft. tulajdonos-elnöke, a PepsiCo termékek forgalmazója, a nemzetközi márkaépítés mestere, Balogh Péter, az egyik legsikeresebb hazai startup alapítója, Magyarország legaktívabb angyal-befektetője, 2020-ban az Év befektetője-díj nyertese, illetve Moldován András, aki több sikeres befektetése mellett a Jack’s Burger étteremlánc és az Animalsoft Állattenyésztési szoftver-fejlesztő cég tulajdonosa. A műsorvezető személye nem változik: Kovalcsik Ildikó, azaz Lilu tartja kezében a műsort. A gyártó a Magyar Film- és Média Akadémia Kft..

Az eredeti műsor, az angol Dragon’s Den 2005-ben hódította meg a világot, ma már több mint 40 országban látható. Az angol verzióban már több mint 220 cég kapott befektetést, összesen 200 millió font feletti értékben. Az üzleti showműsor összes külföldi évada közül az egyik legsikeresebb befektetés egy amerikai vállalkozó, mosolygó fej alakú, sárga színű mosogatószivacsa. Nem mindig lehet kikövetkeztetni, mi az, amibe végül befektetnek a Cápák, Amerikában a csúnya karácsonyi pulcsikat gyártó vállalkozásnak a befektetés utáni évben 125 millió dollár volt az árbevétele, de nagyon sikeres a kapucnis takaró, vagy az okostelefonhoz illeszthető alkoholszonda is.

Magyarországon az első évadban nagyjából 300 millió forintot költöttek a Cápák, a második évadban valamivel kevesebbet, de eddig összesen több mint félmilliárd forint értékben fektettek be. Ötletekben a hazai vállalkozók sem szenvednek hiányt, az előző évadokban debütált többek között a soha nem gyűrődő ing, a mindent elszívó szagelszívó vagy a pizzásdoboz, mely asztalként is funkcionál. Sikerrel mutatkozott be egy innovatív autómosó szolgáltatás, egy csomagolásmentes bolt, egy nemzetközi startup, mely fiatal programozók ruhakiegészítője, egyedi nyalókákat készítő páros és egy égboltról mintázott, exkluzív ajándéktárgy is.

Máté Krisztina, a műsor producere kiemelte, hogy tavaly tavasszal, amikor az előző Cápák között évad adásait láthatták a nézők, bizony mindannyian együtt izgultunk azért, hogy a vállalkozások túléljék a válságot. Arra biztosan nem gondolhattunk, hogy a következő évad előkészítése egy újabb hullám idejére esik. Azok a vállalkozók, akik a mostani sorozatban szerepelnek, már túl vannak a válság-sokkon, talpon maradtak, elszántak, képesek voltak alkalmazkodni a megváltozott körülményekhez. Az idei évad éppen ezért különleges a vállalkozások szempontjából, különleges a Cápák szempontjából, hiszen egyszerre kell felismerniük, ha valakinek néhány millióval még sikeresebbé tehetik az üzletét, de azt is, ha valakinek 100 millió kell ahhoz, hogy a következő szintre emelje a vállalkozását.

Különleges a Cápák között 3. évada a partnerek szempontjából is, hiszen csatlakozott a műsorhoz az eddigi stratégiai partnerek, – a K&H Bank és a Telekom – mellé a SPAR Hungaricool programja, amely segíti az arra érdemes vállalkozásokat, hogy a termékeik az üzletek polcaira kerüljenek, az Opten, amely a legtöbb adatot, konkrétumot tudja minden vállalkozásról, és a Ford Magyarország, amely a vállalkozások motorjának vallja magát. Máté Krisztina reméli, a korábbiakhoz hasonlóan ezt is szeretni és nézni fogják az emberek.

Varró Szabolcs, az RTL Klub kreatív producere elárulta, hogy a műsor előkészítésének megkezdésekor nem tudhatták pontosan, hogyan hat majd a jelentkezési kedvre a járványhelyzet. Végül örömmel tapasztalták, hogy a vállalkozók – alkalmazkodva a megváltozott gazdasági helyzethez – új lehetőséget vettek észre a Cápák között-ben. Sokaknak ez az üzleti showműsor az egyetlen lehetőség lehet az életben maradásra, de előre le kell szögezni, hogy a Cápák sem tudnak mindenkit megmenteni. Idén is drámai helyzetek elé nézünk, ugyanis a nézők láthatnak majd olyan vállalkozásokat, amelyek abszolút nyertesei a kialakult helyzetnek, és sajnos olyanokat is, akiknek valóban ez az utolsó lehetőségük, mielőtt végleg tönkremennének. Varró Szabolcs annyit előre elárult, hogy a Cápák idén még eltökéltebbek a befektetéseket illetően. De nem csak a koronavírus okozta járványhelyzetről szól a műsor, hiszen idén sem hagyja el a jó hangulat, a humor és a vidámság a szériát. A műsor készítői örömmel gondolnak arra, hogy a Televíziós Újságírók Díjátadóján, tavaly, a “Legjobb Reality” kategóriájában a Cápák között lett a győztes, bizonyítva az üzleti showműsor és a műfaj sikerességét a televíziós műsorok piacán.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...