Megkezdte nemzetközi terjeszkedését a Capital Communications, a boutique PR ügynökség a vállalatok fenntarthatósági törekvéseinek és eredményeinek hatékony kommunikációjára kidolgozott Impact Branding koncepcióját és gyakorlatát már a svájci városból is kínálja.
A Capital Communications már 25 éve nyújt elsősorban vállalati, pénzügyi és tranzakciós kommunikációs, valamint befektetői kapcsolatok és branding szolgáltatásokat ügyfelei számára Magyarországon, valamint a nemzetközi piacokon, elsősorban a közép-kelet-európai régióban, de teljesített már kommunikációs megbízásokat Sanghajban és a Szilícium-völgyben is. A meglévő szolgáltatások mellett az utóbbi időben az ügynökség nagy hangsúlyt fektet az Impact Branding szolgáltatás népszerűsítésére, hogy ügyfelei hatékonyan tudják kommunikálni fenntarthatósági törekvéseiket, valamint azt, hogyan felelnek meg az ESG-vel kapcsolatos elvárásoknak, és hogyan igyekeznek teljesíteni a Fenntartható Fejlődési Célokat (SDGs).
Most első lépésként az ügynökség az Impact Hub Geneva tagjaként van jelen Genfben, amely egy olyan innovatív közösséget képvisel, ami elkötelezett a fenntartható fejlődés és egy jobb jövő megvalósítása mellett. Ez a stratégiai döntés, az ügynökség nemzetközi terjeszkedésének első lépése volt, amelyet később a Capital Communications önálló genfi fiókirodájának megnyitása követ annak érdekében, hogy az ügynökség egyre aktívabban vegyen részt a genfi fenntarthatósági ökoszisztéma fejlesztésében.
„Úgy gondoljuk, hogy a globális piaci szereplők és a Capital Communications is most jutott el abba a fejlődési szakaszba, amely lehetővé tette, hogy ezt a lépést megtegyük. Azok a törekvéseink, hogy a fenntartható fejlődés kommunikációjára keressünk és találjunk innovatív megoldásokat egyre közelebb hozott bennünket Genfhez, amely a fenntartható fejlődés és az impact investing egyik központjának számít a világon” – mondta el Hegyi Gábor, a Capital Communications társalapítója és ügyvezető igazgatója.
„Azért választottuk Genfet növekedésünk következő állomásaként, mert itt jelen vannak azok a nemzetközi szervezetek, pénzügyi intézmények, befektetési bankok és befektetési alapok, amelyek jelentős szerepet játszanak a fenntartható fejlődés ösztönzésében, a fenntartható befektetések számának és volumenének növelésében, valamint a Fenntartható Fejlődési Célok megvalósításában. Impact Branding szolgáltatásunk a fenntarthatósági ügyek, feladatok és célok alapos ismeretén alapul és eredményesen hasznosítható mind a vállalati kommunikációban, mind pedig a befektetői kapcsolatok területén” – tette hozzá Paul Mackintosh, a Capital Communications vezető tanácsadója.
„Az ENSZ Fejlesztési Programjának genfi központja (UNDP Geneva) számára végzett korábbi munkáink során felismertem azt, hogy Genf kiváló lehetőséget kínál arra, hogy az Impact Branding szolgáltatásunkat az ottani tudásbázisra építve tovább fejlesszük és egyben segítsük a Fenntartható Fejlődési Célok megvalósítását” – hangsúlyozta Hegyi Szilvia, a Capital Communications Marketingkommunikációs tanácsadója.