Megújult a glamour.hu weboldal, a mai naptól látható változások a Ringier Axel Springer Magyarország és Republic Group kommunikációs stratégiai együttműködésének második lépését képviselik.
A kreatív koncepció kidolgozása során a Republic Group célja volt, hogy a GLAMOUR weboldalának szlogenje és vizuális világa illeszkedjen a már jól ismert offline és online tartalmakhoz. A kampány alkalmával a 100% Önmagad, 100% GLAMOUR platformot alakította át az ügynökség úgy, hogy nem csak a megújulást emelte ki, hanem a honlap konkrét előnyeit és változásait is beépítette a kommunikációba. Az ügynökség a szövegekben számokkal és százalékokkal játszva mutatta be, mi mindent nyújt a márka: “33%-kal egyszerűbb keresőfelület. 100%-ig rád szabva. Ilyen az új glamour.hu.”
„A márka digitális jelenléte nagyon erős, kifejezetten a közösségi platformokon. A gyorsan fejlődő, modern social megoldásokat kell tükröznie a website-nak is, ezért a fejlesztés során a korszerű megjelenésre és a UX-re fókuszáltunk és szem előtt tartottuk a nemzetközi trendeket. Nemcsak a dizájn, de a felhasználói élményt szolgáló technikai újdonságok is azt a vonalat követik, amihez a mobilappokon és a közösségi oldalakon már hozzászoktak a márka követői és ami kényelmes számukra” – foglalja össze Králik Dóra, a márka marketing menedzsere.
A kreatív tartalmak középpontjában az olvasók állnak, akik különböző elektronikai eszközökön böngészik a megújult honlapot. A márka számára az olvasó az első, így természetes volt, hogy ízig-vérig nőket mutassanak be a kampányban. A reklámokhoz olyan fotókat készítettek, melyekben az olvasók saját magukra ismerhetnek: sokszínű, modern nők.
A stratégia fontos eleme egy márciusi mikro-influencer kampány: a márka tíz véleményvezérrel működik együtt, akik a Glamourhoz hasonlóan maguk is a sokszínűség, az inkluzivitás és a nőiesség értékeit képviselik. A mikro-influenszer kampány egységességét a NANDI magyar designer márka segíti egyedi, a kampány arculatához illő pólóival, amiket a véleményvezérek viselnek a promóció során. A kampányt gazdagítja egy online nyereményjáték is: CAKÓ Kinga divattervező, a GLAMOUR Women of The Year tavalyi kategóriagyőztesének egyik legújabb kollekciós ruháját nyerheti meg egy szerencsés olvasó – természetesen méretre igazítva, a „100%-ig Rád szabva” szlogennek megfelelően.
A kommunikáció főként online felületeken fog zajlani, bannerek, Instagram story és Facebook carousel hirdetések terelik majd a látogatottságot a megújult weboldalra, illetve offline print reklámok fogják támogatni az internetes tartalmakat. A cél, hogy minél több nőhöz jusson el a megújult Glamour.hu.