Kezdődik a BrandMania 18. évada, a 246. adásban a non-spot tévés reklámpiac kerül a középpontba. Az új évadban szó lesz a tavaszi újdonságokról a tévés piacon, autós trendekről és bemutatkoznak a legújabb technológiák is.
Visszatér a BrandMania az RTL Klubra, a magazinműsor új évada csütörtök éjjel indul, ezúttal a tévés non-spot reklámpiaccal foglalkozik a stáb. Hogyan alakult a termékelhelyezések, szponzorációk helyzete az elmúlt hónapokban és mi várható ezen a területen – többek között erről is szól majd a visszatérő BrandMania.
A magazinműsor új évadában szó lesz majd arról is, hogy milyen újdonságok várhatóak a tévés piacon, mivel igyekeznek megnyerni a tévézőket a csatornák és hogyan alakultak a nézettségek. Bár a Genfi Autószalon elmaradt, az autópiaci körkép sem hiányozhat majd az idei BrandManiából.
A COVID-járvány hatalmas ugrást hozott a digitalizációban, a technológiai fejlődés újult lendületet kapott és minden korábbinál fontosabbá váltak a megbízható hálózatok. A BrandMania új évadában lesz szó a mobilpiac alakulásáról, hogy milyen televíziók érkeznek és természetesen az 5G-vel is foglalkozik a stáb.
A magazin foglalkozik majd azzal is, hogy mivel lehet kitűnni a COVID által erősen épített reklámpiacon, milyen kampányokkal lehet jó eredményeket elérni, de terítékre kerül az is, hogyan utazhatunk majd idén nyáron.
BrandMania ma éjjel 0:40-kor az RTL Klubon. A műsor előzetese itt látható.