A dentsu international ügynökségi csoport a hat vezető globális márkája egyikeként vezeti be az iProspectet, mely digitális fókuszú, end to end médiaügynökségként folytatja működését. Magyarországon a korábban még a Kirowski színekben elindított, performancia specialista iProspect és a hazai piacon régóta jelenlévő Vizeum médiaügynökség utódaként jön létre az iProspect Hungary.
A bevezetés részeként az iProspect újrapozícionálása is megtörtént. Az ügynökség az adat alapú performancia marketing és a művészi szintre emelt márkaépítés találkozásából született. Ez az egyedi megközelítés a digitális specializációra épül, mely lehetővé teszi a valós idejű és precíz optimalizációt, hogy felgyorsítsa a márkák növekedését rövid, és hosszútávon egyaránt – írja közleményében a társaság. A mai trendekre választ adó hitvallás szellemében az iProspect jelmondata: “Brands Accelerated”. A szlogen a frissített logóval együtt a márka előremutató arculatát fémjelzi.
„Új erő vagyunk az iparágban, egy olyan szervezet, mely évtizedes tapasztalatra és szakértelemre építve agilis, digitális fókuszú és jövőbe mutató megoldásokat nyújt. Az egyetlen dolog, amin nem változtattunk az a márkanév, de a megújult arculatnak köszönhetően még ez is másképp mutat. Az iProspect rugalmasan, pontosan és gyorsan képes az általa kezelt márkákhoz igazítani a saját működését, hogy magasabb szintre emelje azok teljesítményét és hatékony üzleti növekedést biztosítson számukra a jelenben és a jövőben egyaránt” – nyilatkozta Amanda Morrissey, az iProspect globális igazgatója.
Az iProspect a márkaépítést, a stratégiai tervezést, az üzleti intelligenciát, a teljesítményoptimalizálást és a dentsu nemzetközi hálózatán belül elérhető számos egyéb szolgáltatását egyesíti magában – mindezt azért, hogy megfelelő inputtal biztosítsa ügyfelei növekedését.
Az iProspect arra összpontosít, hogy hogyan viselkednek a fogyasztók a saját digitális világukban és ezt csatornától függetlenül, valós körülmények között teszi a média következetes és kreatív használatával. Digitális szakértőként a márkák számára új perspektívát kínál a munkafolyamatok gyors optimalizálására, és segíti a folyamatosan változó fogyasztói elvárásokhoz való alkalmazkodást a tartalom, az adatok és a technológia metszéspontján.
Az új ügynökség a magyar piacon – hasonlóan a globális márkapozícióhoz – a performancia-vezérelt márkaépítést helyezi működése középpontjába. Az újonnan létrejött márka ügyfeleiért a hazai piacon Business Directorként Tájnel Gábor felel a jövőben.