A koronavírus-járvány kissé ugyan elterelte a figyelmet a klímaváltozás elleni küzdelemről, de arról már nagyon sokan beszélnek, hogy az újraindítást a fenntarthatóság jegyében kell megvalósítani. A BrandMania stábja ezúttal annak járt utána, hogyan befolyásolta a nagy cégek fenntarthatósági törekvéseit a pandémia és milyen trendek figyelhetők meg ezen a területen.
Az elmúlt években egyre nagyobb figyelmet kapott a klímaváltozás elleni küzdelem és a fenntarthatóság kérdése a beépült a közbeszédbe. A COVID-járvány miatt a fókusz másra került át, de a probléma nem szűnt meg – még ha átmenetileg a korlátozások miatt csökkenés is volt egy-egy környezetterhelő tevékenységben – és azt is egyre gyakrabban hallani, hogy nem csak lépni kell, hanem minél előbb kell ezt megtenni.
A BrandMania stábja ezúttal annak járt utána, hogy a nagy márkák hogyan gondolkodnak a fenntarthatóságról, milyen akciókkal, programokkal indítottak a környezeti károk csökkentésére. Az RTL Klub magazinműsorában szó lesz többek között a csomagolóanyagok újrahasznosításáról, de innovatív megoldásokat is bemutat majd a stáb.
BrandMania ma éjjel 0:35-kor az RTL Klubon.