A bodypositivity, vagyis önmagunk elfogadása áll az Allee április 9-én debütáló virtuális divatbemutatójának középpontjában: az aktuális tavaszi divattrendek bemutatása mellett az Allee felhívására jelentkezők közül kiválasztott 8 civil szereplő és a divatklipek között tartott online kerekasztal-beszélgetés is a helyes önkép kialakítását és megőrzését segíti.
534 ruhadarab és 178 kiegészítő felhasználásával, 5 helyszínen 29 szereplővel, 40 fős filmes és videós stábbal, 30 fős backstage csapattal forgatott klipekkel, külön erre az alkalomra komponált zenével hozza testközelbe az Allee a tavasz aktuális színeit és trendjeit virtuális divatbemutatóján. Ugyan a járvány miatt nincsen lehetőség a személyes találkozásra, gőzerővel hónapokon át tartottak az online show előkészületei: a Lakatos Márk jegyezte előadás klipjei különleges helyszínen, a Hotel Gellértben és a Gyógyfürdő egyes területein forogtak, a Helly Hansen, a Sugarbird, a Reserved, az Orsay, a Nubu, a Futureal, a Gas, Swarovski, a Van Graaf, az Újvilág Óra – ékszer és a 4Skandinavia ruháival, cipőivel és kiegészítőivel.
Az Allee azonban egyúttal arra is szeretné felhívni a figyelmet, hogy a friss divattrendek mellett a pozitív testképre és a testünkkel való boldog viszonyra is szükség van, és hogy az olyan számok, mint a testsúly, a magasság vagy az életkor sosem határozhatják meg egy-egy személy értékét, jelentőségét. Az egészséges egyensúly kialakításához többek között Ráskó Eszter, Almási Kitti, Tapasztó Orsi, Liu Shaolin Sándor és Lakatos Márk szolgálnak majd jótanácsokkal, tapasztalatokkal és tanulságokkal az egyes klipekhez kapcsolódó élő kerekasztal beszélgetésben.
A virtuális divatbemutatóhoz Lakatos Márk igyekezett olyan modelleket találni, akiknek van tapasztalatuk és mondanivalójuk a bodypositivity témakörében. A divatshow olyan különleges szereplőket is felvonultat, mint Szalay Anna Lilla down-szindrómás aktivista vagy Ligetfalvi Anikó vitiligós (bőrfestékhiányos) volt modell.
Az Allee mindig is kiemelten foglalkozott a divattal, és most a járványidőszakban különösen fontosnak tartjuk, hogy a szép külső mellett minél többen odafigyeljenek az egészséges belső egyensúlyra is. Számunkra különösen fontos a nyitottság, az elfogadás és az, hogy mindenki önmaga lehessen, ezért is indítottuk el bodypositivity kampányunkat és választottuk „az Allee-m úgy szeret, ahogy vagyok” szlogent.- fogalmazott a divatbemutató kapcsán Bernád Judit, az Allee center managere.
Rengetegen szenvednek a színfalak mögött megfelelési kényszereiktől, én szerencsére megtanultam szeretni és elfogadni magam olyannak, amilyen vagyok. Modell éveim utolsó korszaka negatív élményekkel zárult, akkor a vitiligo szégyellni való dolognak számított. Nem gondoltam volna, hogy ugyanez a probléma hoz majd vissza a modellvilágba. – hangsúlyozta Ligetfalvi Anikó, míg Szalay Anna Lilla azt emelte ki, milyen különleges érzés volt az Instyle címlapján szerepelni, első down-szindrómás nőként.
Világunkban nagyon sokféle ember van, lehetetlen azt gondolni, hogy az egyik típus jobb, mint a másik. Muszlim családból származom, menekült lettem, de a keresztény hit felvétele után sem éreztem magam soha elfogadottnak. Anyukám azt mondta, úgy vagy különleges, ahogy vagy. Azóta tudom, ha másként viselkedem vagy más vagyok, az nem jelent rosszat – osztotta meg személyes tapasztalatait a megkülönböztetésről a profi modell Rea Milla Kafiya.