- Hirdetés -

Tovább keresi reklámarcát a Sberbank

|

A Sberbank Magyarország Zrt. tavaly őszi reklámkampányában különleges karakterek mutatták be, hogy szerintük hogyan kell reklámozni egy jó ajánlatot. A ti:me Agency által megálmodott koncepcióban egy fiktív casting kulisszái mögé nyerhettünk betekintést, ahol a tét nem volt más, mint hogy ki lesz a Sberbank új reklámarca. A kampány sikeres volt, de vajon meglett a tökéletes jelölt?

A Sberbank tavaly ősszel indított Nincs szükség nagy felhajtásra nevet viselő kreatív platformjának az volt a célja, hogy az eddiginél szélesebb kört szólítson meg, közelebb hozza magához a leendő ügyfeleket, növelje a bank ismertségét és kialakítsa imidzsét.

Szerethető, vicces, érdekes karakterek keltek életre a kampány során, a nagy felhajtáshoz pedig megidézték a tehetségkutatók itthon ma is töretlenül népszerű világát. Többek között sámán, énekes, időjós, búvár jelentkezett a válogatóra, hogy megmutassák, ők hogyan reklámoznák a Sberbankot a saját karakterükkel. A ti:me Agency által megalkotott platform üzenete azonban az volt, hogy egy jó ajánlathoz nem kell a nagy felhajtás, egy bank esetében az embereket a jó ajánlat érdekli.

Újabb jelentkezők a színpadon

Ősszel 10 érdekes karakter akarta bebizonyítani, hogy az ő produkciója a legjobb arra, hogy a bankot reklámozza, és a bank arca legyen. Ám senki nem nyerte el ezt a címet, hiszen a kampány fő üzenete, hogy egy jó ajánlathoz nem kell a sok hűhó. A kampány sokakat elért és igen sikeres volt, ezért a folytatás nem maradhatott el! Az idén tavaszi második évadban 5 újabb jelentkező lép szorítóba, hogy különböző produkciókkal bebizonyítsák, ők lennének az ideális Sberbank reklámarcok. A tévékampány mellett online és a Sberbank-fiókokban lehet találkozni az öt új érdekes karakterrel.

„Soha nem látott emelkedést értünk el brand és kampányismertségben, a reklámunk sikeresen átütötte a reklámzajt. Örömmel láttuk, hogy a számok is igazolták a megérzéseinket és a kreatívkoncepcióba vetett hitünket. Szerintem a siker abban rejlett, hogy karaktereink szerethetőek és viccesek, nekik köszönhetően eljutottunk a széles körű célcsoportunkhoz. A tavalyi koncepcióra épült a tavaszi filmünk is, de ebben az évben még történnek meglepetések, mert a történetet folytatjuk…” – árulta el Lengyel Zoltán, a Sberbank marketing, PR és digitális területének vezetője.

„Már nagyon vártam a sikeres őszi kampány folytatását. A kampányüzenetünket 5 újabb izgalmas karakter erősíti, hiszen most egy mentalista, egy nagymama, egy néptáncos, egy beatboxer és egy éneklő pingvin próbálja a saját stílusában bizonyítani, hogy ő lenne a legjobb Sberbank reklámarc. A felhajtásra azonban továbbra is az a válaszunk, hogy nincs rá szükség, ha van egy jó ajánlatod. Márpedig a Sberbanknak mindig van – nyilatkozta Weinberger Roland, a ti:me Agency kreatívigazgatója.

„A reklámfilmek sikere talán leginkább abban rejlik, hogy nemcsak egy fantasztikus szakmai gárda állt mellettünk, hanem a klasszikus ügyfélkapcsolaton túlmutató szoros, már-már baráti viszony alakult ki ügyfél, ügynökség és produkciós cég között. Túlzás nélkül állíthatom, hogy mindenki, aki részt vett a film gyártásában, szívügyének tekintette ezt a projektet, beleértve a stábot és a szereplőket is – mesélt a kampány hátteréről Koplányi Szonja, a ti:me Agency account managere.

Találkozz velük!

Kíváncsi vagy kik indultak a „szerepért”? Ismerd meg Edömért, a mentalistát, Csongit, az éneklő pingvint, Lujza nénit a kreatív nyugdíjast, Zsigát a gyorslábú néptáncost vagy BeeKúúúlt, aki minden hangot képes utánozni. Sőt akár szavazhatsz is rájuk!

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...