- Hirdetés -

Ismét szivárványra vált az IKEA

|

A homofóbia, a transzfóbia és a bifóbia elleni nemzetközi nap (IDAHOT, május 17.) alkalmából az IKEA ismét a sokszínűség és a befogadás fontosságára hívja fel a figyelmet. A vállalat számos gyakorlati tippet oszt meg arról, mit tehet bárki az LMBT+ mozgalom támogatása érdekében, egyúttal a STORSTOMMA szivárványos táskák eladásából befolyt összeg egy részét felajánlja a helyi LMBT+ szervezetek javára. Az IKEA egy másik kezdeményezés részeként ideiglenesen berendezett szobákat alakít ki „Nincs különbség” néven.

„Fontos tudnunk, hogy egy személy identitásának nem kizárólag a szexuális orientáció vagy a nemi identitás elemei azok, amikkel foglalkoznunk kell” – mondja Roman Bojko, az IKEA magyarországi, csehországi és szlovákiai Egyenlőség, Sokszínűség és Befogadás vezetője. Vannak, akik faji, etnikai hovatartozásuk, társadalmi osztályuk, vallásuk, testi és értelmi képességeik stb. miatt szembesülnek további megkülönböztetéssel. „Számunkra az ideiglenesen berendezett szobák kialakítása több mint szimbolikus. Tudjuk, hogy még mindig sokat kell tennünk annak érdekében, hogy az LMBT+ közösség minden tagja egyenlő bánásmódban részesüljön és befogadva érezze magát” – teszi hozzá Roman Bojko.

Az IKEA a STORSTOMMA táskák eladásából származó nyereséget idén is a Háttér Társaság számára ajánlja fel

Ezzel a szivárványos táskával a vásárlók is kifejezhetik támogatásukat egy olyan világ iránt, amelyben mindenki otthon érzi magát, és csatlakozhatnak ahhoz a több mint 3,5 millió emberhez szerte a világon, akik büszkén hordják ezt a táskát. 2019 óta több mint 26 országban árusították a STORSTOMMA táskát, a bevétel egy részét pedig közvetlenül az egyenlőségért küzdő helyi LMBT+ szervezeteknek juttatták el. „A tavalyi évhez hasonlóan idén is a Háttér Társaság számára szeretnénk felajánlani az ikonikus táskákból származó bevétel egy részét. 2020-ban ennek a kezdeményezésnek köszönhetően 1,5 millió Ft-tal tudtuk támogatni a szervezet tevékenységét” – mondta el Roman Bojko. A szivárványszínű táskák 495 Ft-ért megvásárolhatók az IKEA áruházakban és online.

A vásárlók hangot is adhatnak büszkeségüknek az új ENEBY hangszóró fronttal. Az ötlet egy japán LMBT+ munkatársunktól származik, aki különböző színű vékony szövetcsíkokat ragasztott két hordozható ENEBY hangszóróra, így a büszkeség jeleként a hangszórók gyönyörű szivárványos frontokat kaptak. A 2019-ben készített ENEBY szivárványszínű front némi módosítást követően már 33 IKEA piacon kapható. Az új, limitált kiadású, letisztult kialakítású, szivárványos előlapok korlátozott ideig lesznek elérhetők 2490 Ft-ért.

2020-ban az Ingka Csoport globális, 30 országban érvényes, 2024-ig szóló üzleti elkötelezettséget vállalt a faji egyenlőség mellett, amely magában foglalja az etnikai, faji és nemzeti sokszínűség növelését a vezetés minden szintjén.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...

Ügynökséget választott a KÖKI Bevásárlóközpont

A hazai gyakorlatban nem túl gyakori, hogy egy ügyfél visszatér a korábbi ügynökségéhez. Márpedig a KÖKI Bevásárlóközpont esetében pontosan ez történt: 2020 és 2022 között az Insomnia egyszer már ellátta a KÖKI full service...

Keveset tesznek a cégek a globális felmelegedés lassításáért

A vállalatok még mindig nem fordítanak elegendő figyelmet a Párizsi Megállapodás kulcsfontosságú céljainak teljesítésére, amivel 1,5 Celsius-fok alatt maradhatna a globális felmelegedés mértéke – derül ki az EY nemzetközi klímaaktivitási barométeréből. Tízből csupán négy...

Változás az IKEA-nál

Az IKEA új fejezetet nyit a régióban: 2024. december 1-jétől Rostislav Čítek veszi át a marketing vezetői pozíciót Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában, hogy tovább erősítse a márka jelenlétét és irányvonalát.Rostislav Čítek 2020 óta tagja...

Új vezetőkkel erősít a Telekom

Szerződése lejártával távozik a Magyar Telekomtól Daria Dodonova gazdasági vezérigazgató-helyettes és Igazgatósági tag. Lubor Zatko műszaki vezérigazgató-helyettes pedig a Deutsche Telekom Csoporton belül más pozícióban folytatja karrierjét. A gazdasági vezérigazgató-helyettesi pozícióra a Deutsche Telekomtól...

A mozikat is meghódítja az OMODA

Közösen indul el egy mágikus utazásra Óz csodálatos birodalmába a Universal Pictures látványos új filmje, a Wicked és az OMODA&JAECOO. A két márka közötti együttműködés nem csupán az OMODA&JAECOO innovatív, személyre szabott élmények és...

Keveset költenek digitalizációra a hazai kkv-k

Visszafogottság jellemzi a magyar kkv szektort, ha a digitalizációról van szó. A jelenlegi turbulens gazdasági környezetben sokan inkább a kivárásra játszanak, hátha javulnak a gazdasági mutatók. Noha a K&H kkv bizalmi index harmadik negyedéves...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...