Tovább keresi reklámarcát a Sberbank

A Sberbank Magyarország Zrt. tavaly őszi reklámkampányában különleges karakterek mutatták be, hogy szerintük hogyan kell reklámozni egy jó ajánlatot. A ti:me Agency által megálmodott koncepcióban egy fiktív casting kulisszái mögé nyerhettünk betekintést, ahol a tét nem volt más, mint hogy ki lesz a Sberbank új reklámarca. A kampány sikeres volt, de vajon meglett a tökéletes jelölt?

A Sberbank tavaly ősszel indított Nincs szükség nagy felhajtásra nevet viselő kreatív platformjának az volt a célja, hogy az eddiginél szélesebb kört szólítson meg, közelebb hozza magához a leendő ügyfeleket, növelje a bank ismertségét és kialakítsa imidzsét.

Szerethető, vicces, érdekes karakterek keltek életre a kampány során, a nagy felhajtáshoz pedig megidézték a tehetségkutatók itthon ma is töretlenül népszerű világát. Többek között sámán, énekes, időjós, búvár jelentkezett a válogatóra, hogy megmutassák, ők hogyan reklámoznák a Sberbankot a saját karakterükkel. A ti:me Agency által megalkotott platform üzenete azonban az volt, hogy egy jó ajánlathoz nem kell a nagy felhajtás, egy bank esetében az embereket a jó ajánlat érdekli.

Újabb jelentkezők a színpadon

Ősszel 10 érdekes karakter akarta bebizonyítani, hogy az ő produkciója a legjobb arra, hogy a bankot reklámozza, és a bank arca legyen. Ám senki nem nyerte el ezt a címet, hiszen a kampány fő üzenete, hogy egy jó ajánlathoz nem kell a sok hűhó. A kampány sokakat elért és igen sikeres volt, ezért a folytatás nem maradhatott el! Az idén tavaszi második évadban 5 újabb jelentkező lép szorítóba, hogy különböző produkciókkal bebizonyítsák, ők lennének az ideális Sberbank reklámarcok. A tévékampány mellett online és a Sberbank-fiókokban lehet találkozni az öt új érdekes karakterrel.

„Soha nem látott emelkedést értünk el brand és kampányismertségben, a reklámunk sikeresen átütötte a reklámzajt. Örömmel láttuk, hogy a számok is igazolták a megérzéseinket és a kreatívkoncepcióba vetett hitünket. Szerintem a siker abban rejlett, hogy karaktereink szerethetőek és viccesek, nekik köszönhetően eljutottunk a széles körű célcsoportunkhoz. A tavalyi koncepcióra épült a tavaszi filmünk is, de ebben az évben még történnek meglepetések, mert a történetet folytatjuk…” – árulta el Lengyel Zoltán, a Sberbank marketing, PR és digitális területének vezetője.

„Már nagyon vártam a sikeres őszi kampány folytatását. A kampányüzenetünket 5 újabb izgalmas karakter erősíti, hiszen most egy mentalista, egy nagymama, egy néptáncos, egy beatboxer és egy éneklő pingvin próbálja a saját stílusában bizonyítani, hogy ő lenne a legjobb Sberbank reklámarc. A felhajtásra azonban továbbra is az a válaszunk, hogy nincs rá szükség, ha van egy jó ajánlatod. Márpedig a Sberbanknak mindig van – nyilatkozta Weinberger Roland, a ti:me Agency kreatívigazgatója.

„A reklámfilmek sikere talán leginkább abban rejlik, hogy nemcsak egy fantasztikus szakmai gárda állt mellettünk, hanem a klasszikus ügyfélkapcsolaton túlmutató szoros, már-már baráti viszony alakult ki ügyfél, ügynökség és produkciós cég között. Túlzás nélkül állíthatom, hogy mindenki, aki részt vett a film gyártásában, szívügyének tekintette ezt a projektet, beleértve a stábot és a szereplőket is – mesélt a kampány hátteréről Koplányi Szonja, a ti:me Agency account managere.

Találkozz velük!

Kíváncsi vagy kik indultak a „szerepért”? Ismerd meg Edömért, a mentalistát, Csongit, az éneklő pingvint, Lujza nénit a kreatív nyugdíjast, Zsigát a gyorslábú néptáncost vagy BeeKúúúlt, aki minden hangot képes utánozni. Sőt akár szavazhatsz is rájuk!