- Hirdetés -

Beszélgetős sorozatban fedi fel a sztárok titkait Lakatos Márk

|

A GLACÈAU smartwater nem csak egy víz, hanem egy életérzés, egy életstílus, amely hisz abban, hogy minden ember különleges és sokkal többet rejt, mint azt elsőre gondolnánk. Lakatos Márk új videósorozata ezeket az eddig rejtve maradt érdekességeket keresi: közismert, rendkívüli emberek mindeddig ismeretlen életébe, személyiségébe, gondolataiba leshetünk be stílusos és formabontó beszélgetésekkel. Ez a Brain&Beauty #sztáröltöző

A GLACÈAU smartwater a modern vizek kategóriáját alkotta meg közel 25 éve, és azóta is a prémium hidratáció élvonalát képviseli. A márka nem csak egy különleges, letisztult ízt, de egy életérzést, életstílust képvisel, ahogy a Brain&Beauty #sztáröltöző videosorozat, és a bennük szereplők is. A beszélgetések vezetője Lakatos Márk: inspiráló, dinamikus személyiség, aki igyekszik a legtöbbet kihozni az életből, magából és másokból, és képviseli a smartwater modern és innovatív értékeit. A beszélgető partnerei pedig olyan, a maguk területén kiemelkedő, inspiráló, érdekes emberek, akik közismertek, mégis, talán a valódi személyiségük kevéssé ismer. A videósorozatban Márk nem szimplán beszélget a meghívottakkal, hanem – a legtöbbjük számára extrém szituációval – egy divatfotózással és különleges outfitekkel hozza őket szokatlan helyzetbe. A reakciók és a nem mindennapi interjúk pedig új, érdekes aspektusból mutatják be a beszélgetőpartnereket.

A GLACÈAU smartwater és Lakatos Márk elképzelései a videósorozat megálmodásánál hamar egymásra találtak, hiszen a közös cél egy hagyományostól eltérő, szokatlan műsor volt, ami közismert és különleges emberek olyan arcát, gondolatait mutatja be, amit korábban nem ismerhettünk.

„Gyermekkorom óta nagyon izgat, hogy miről mesélnek a ruháink. Hiszem, hogy a ruhákon keresztül a legfontosabb kérdésekről is lehet beszélgetni, ezért is kevertem össze a Sztáröltözőben az interjúkészítés és a divatfotózás műfajait. Hírességeket kérdezgetek és öltöztetek, megpróbálom kibillenteni őket a komfortzónájukból kérdésekkel és ruhadarabokkal, hogy kiderüljön valami izgalmas, új dolog róluk és a stílusukról a ruhákon keresztül, szavakkal vagy szavak nélkül.” – mesél Márk a videósorozat koncepciójáról.

Az egyes epizódokban pörgős, lényegretörő beszélgetések várhatók az életről, teljesítményről, divatról, dinamikus életvitelről, mindarról, amit smartwater márka képvisel tisztaságával és modern dizájnjával.

A #sztáröltöző csütörtök esténként 18 órakor jelentkezik Márk Facebook oldalán, illetve a Creator TV tartalomgyártó YouTube csatornán is megtekinthető lesz.

A videósorozat első epizódja május 13-án csütörtökön este 18 órakor került ki, melyben Márk első vendége Liu Shaolin Sándor magyar olimpiai bajnok, világbajnok, Európa-bajnok, világkupagyőztes és magyar bajnok rövidpályás gyorskorcsolyázó volt.

Az összesen 20 epizódból álló sorozat vendége lesz még többek között Lukoviczki Réka RobotGirl, Tapasztó Orsi, a #nemakarokbeleszólni bloggere és Eke Angéla színésznő.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...