Az HBO Max vonzotta a legtöbb új előfizetőt a streaming szolgáltatások közül az Egyesült Államokban a Kantar felmérése szerint az év elején. Mint arról az mmonline.hu is beszámolt a szolgáltatás anyavállalatát, a WarnerMedia-t összevonnák a Discovery-vel.
A Kantar felmérése szerint az idei első negyedévben az előfizetéses rendszerű streaming szolgáltatások (SVOD) új előfizetőinek 14,4 százaléka választotta az HBO Maxot az Egyesült Államokban, vagyis ezt a szolgáltatást választották a legtöbben az ebben a szegmensben megjelenő új fogyasztók közül. A kutatás ráadásul arra is rámutatott, hogy a megoldás igen kedvező fogadtatásra talált a felhasználók között, míg a tavalyi második negyedévben még csak a 10. volt abban a rangsorban, amit az alapján állítottak össze, hogy mennyire ajánlanák a szolgáltatást, addig az idei év elején holtversenyben a második lett. Az HBO Max sikerében szerepet játszhatott az is, hogy a Warner Bros. stúdió több nagyszabású mozifilmet is úgy mutatott be, hogy már a mozis premierrel egy időben elérhető volt a streaming szolgáltatáson keresztül is, igaz csak az amerikai előfizetőknek.
Mint arról az mmonline.hu is beszámolt az AT&T és a Discovery hivatalosan is bejelentették, hogy összevonnák a távközlési cég tulajdonában lévő WarnerMedia-t és a médiatársaságot egy vállalatba. Ezzel egy cégbe kerülne az HBO Max és a Discovery+ streaming szolgáltatás, ami egyébként az első negyedévben 7,7 százalékos részesedést ért el az új amerikai előfizetők között.
Az új előfizetők vonatkozásában az Amazon Prime Video volt a második az első negyedévben, 13,2 százalékos aránnyal, míg a harmadik helyre a Paramount+ került. A Disney+ az új előfizetők 11,6 százalékát tudhatta magáénak az Egyesült Államokban az első három hónapban, és náluk volt a két legmagasabbra értékelt streaming tartalom, a WandaVision és a Mandalorian.
A streaming piacot jelenleg vezető Netflix nagyon visszafogott volt az első negyedévben, mindössze 8,5 százalékos részesedést szerzett magának.