A CarNet M5 megnyitotta Magyarország első Toyota Haszongépjármű Centrumát, ahol a Toyota Professional szolgáltatások mellett az ország legnagyobb Toyota haszongépjármű készlete és az ügyfelek igényeire szabott egyéb szolgáltatások is várják.
Alapításának húszéves évfordulóját idén ünneplő, flottaértékesítésben és haszongépjármű értékesítésben eddig is kiemelten aktív CarNet M5 nyitotta meg az ország első Toyota Haszongépjármű Centrumát. A CarNet Csoport tagjaként működő márkakereskedésben a tavalyi évben mintegy 850 új Toyota talált gazdára, ami a kivonásokkal tisztított újautó piacon tavaly és idén is piacvezető márka hazai eladásainak 6%-át jelenti. A mintegy 580 millió forintos beruházás révén a CarNet M5 egy új, dedikált haszongépjármű márkakereskedéssel, márkaszervizzel, lakatos- és fényezőműhellyel bővült.
Az új Haszongépjármű Centrumban az ügyfelek igényeinek felmérése után személyre szabott, akár a finanszírozási kérdésekben is tanácsadást nyújtó dedikált haszongépjármű értékesítők várják a partnereket, akik az ország legnagyobb Toyota haszongépjármű készletéből választhatnak (így akár azonnal munkába fogva az újonnan beszerzett járműveket). A kifejezetten a Toyota haszongépjármű kínálatának bemutatását célzó ügyféltérben a partnerek nem csupán az alapmodelleket, hanem az egyes egyedi felépítményeket és utólagos tartozékokat is megtekinthetik. További, a haszongépjármű felhasználók számára fontos szolgáltatás az új Toyota Haszongépjármű Centrumban az ügyfelek részére biztosított csereautó szolgáltatás, ami az ügymenet és a termelő munka folyamatosságának lehetővé tételében igyekszik segítséget nyújtani.
„Fontos mérföldkőnek tartjuk, hogy az egyik legnagyobb magyarországi Toyota márkakereskedésként a CarNet M5 nyitotta meg hazánk első dedikált Toyota Haszongépjármű Centrumát. Úgy gondolom, hogy a több, mint félmilliárd forintos beruházás keretében kialakított kapacitások és kiemelkedően felkészült kollégáink révén hazánkban immáron mi kínáljuk a magyarországi haszongépjármű és flottaügyfelek számára a legszélesebb körű és legmagasabb színvonalú szolgáltatást. Ebbe a helyszínen is megtekinthető és kipróbálható Toyota haszonépjármű modellek, felépítmények, , egyedi tartozékok, valamint a készleten lévő modellek egyedülállóan széles tárházán túl az ügyfélre szabott, minden területre kiterjedő tanácsadás is bele tartozik.” – avat be Nagy András, a CarNet M5 ügyvezető igazgatója.
A haszongépjármű piacon is látványosan tör előre a Toyota
Az elmúlt években a magyarországi flotta és haszongépjármű piacon látványosan előre törő Toyota az idei év első negyedévében mintegy 64%-al több haszongépjárművet értékesített Magyarországon, mint az előző év azonos időszakában, ezzel részesedését 4,6 százalékponttal 12%-ra növelve a harmadik helyen áll a hazai kishaszongépjármű piacon. Ezzel párhuzamosan az autóinak legendás megbízhatóságáról ismert japán márka a flottapiacon 10,8%-os részesedéssel a második helyre lépett előre. Ebben kiemelt szerepe van a Toyota kiszélesedő haszongépjármű kínálatának, így a szegmensének értékesítéseit 44,9%-os részesedéssel vezető vadonatúj Hilux sikerének épp úgy, mint az 1 millió kilométeres garanciával elérhető, szegmensének harmadik helyén álló Proace és szegmenségben negyedik legkelendőbb Proace Verso modelleknek, vagy épp a 250.000 kilométeres garanciával elérhető, szegmensében hatodik Proace Citynek és a 64,1%-os részesedéssel abszolút szegmenselső Proace City Verso-nak.
„Termékeink kimagasló minősége, megbízhatósága, és a Proace és Proace City modellek esetében elérhető kiemelt mértékű garancia egyértelmű záloga volt a haszongépjármű piacon elkönyvelt sikereinknek, ha azonban ezeket meg is szeretnénk őrizni, megcélozva a további növekedést, akkor a szolgáltatások szintjén is az elérhető legmagasabb színvonalat kell nyújtanunk. Ezt célozza a Toyota az újonnan átadott CarNet M5 Haszongépjármű Centrumban, és a közeljövőben megnyitásra kerülő további Toyota Haszongépjármű Centrumokban elérhető Toyota Professional szolgáltatások széles köre, legyen szó a dedikált, személyre szabott, a termékekkel, felépítményekkel, finanszírozási lehetőségekkel kapcsolatos tanácsadásról, vagy épp a folyamatosan készleten lévő modellekről illetve csereautó szolgáltatásról.” – fogalmaz a Toyota jövőbeni hálózatfejlesztési stratégiáját meghatározó irányelvek kapcsán az autógyártó magyarországi hálózatfejlesztési vezetője, Réthelyi Nándor.