A múlt évben közel négymilliárd forintos adózott eredményt ért el a TV2 Média Csoport Zrt. a G7.hu összeállítása szerint.
Bár a TV2 mellett még számos tévécsatornát működtető cég még nem tette közzé hivatalosan a 2020-as beszámolóját, a G7.hu a tulajdonosok közgyűléséről leadott cégbírósági adatokból tudta meg, hogy mekkora volt a nyereség. A tulajdonosok által már elfogadott beszámoló szerint 3,9 milliárd forintos adózott eredménnyel zárták 2020-at.
Ez több mint duplája az egy évvel korábbi értéknek, vagyis igen jól sikerült a múlt év a vállalat számára. A COVID-járvány visszavetette a teljes reklámpiacot, igaz a vártnál kisebb mértékben, a tévés hirdetési piacról pedig összességében mintegy kétmilliárd forint tűnt el tavaly.
A G7.hu arra is felhívta a figyelmet, hogy a Magyar Reklámszövetség elemzése szerint a hirdetők nem ugyanúgy reagáltak a kedvezőtlen gazdasági folyamatokra. Miközben a versenypiaci ráfordítások majdnem 6 százalékkal csökkentek tavaly, addig az állami hirdetők jelentősen, bő 11 százalékkal többet költöttek a járvány évében, mint 2019-ben, amiből a TV2 elég sokat profitálhatott.