A mi kis falunknak továbbra sem akadt legyőzője. Kicsit csökkent az RTL Klub és a TV2 közötti főműsoridős különbség, de megint az előbbi nyerte a hetet.
Az elmúlt hét napban az RTL Klub százalékpontra ugyanazt a 13,5 százalékos közönségarányt hozta a 18-49 éveseknél és főműsoridőben, mint egy héttel korábban. A TV2 pedig ezzel párhuzamosan 0,6 százalékpontot erősödött. A két csatorna közötti főműsoridős különbség így 2,6 százalékpontot tett ki. A napi eredmények terén a pünkösdhétfőt megnyerte a TV2, a többi este viszont az RTL Klub vonzott több nézőt a 18-49 évesek köréből.
A csatornacsoportok versenyét az RTL Magyarország nyerte az esti műsorsávban, a televízióik összességében 25,4 százalékos share-t produkáltak. A TV2 23,5 százalékos közönségarányt ért el. A nemzetközi portfóliók között az AMC végzett az élen 6,4 százalékos közönségaránnyal, majd az 5,2 százalékos ViacomCBS és a 4,7 százalékos Sony következett a sorban.
21. hét / 20. hét/ 19. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)
RTL Klub – 13,5% / 13,5% / 13,3%
TV2 – 10,9% / 10,3% / 11,6%
Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (20. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)
RTL Klub
Barátok közt – 5,9% (6%)
Híradó – 17,3% (14,2%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 13,4% (13,6%)
Konyhafőnök – 15,3% (16,1%)
TV2
A bosszú csapdájában – 16,7% (14,2%)
Tények – 15,3% (14,7%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 13% (10,1%) – hétfőtől szombatig
Mintaapák – 10,8% (10,8%) – hétfőtől szombatig
Exatlon Hungary – 12,7% (12,5%)
Az RTL Híradó heti átlagban visszavette a vezetést a Tényektől. A Konyhafőnöknél látszik egy kis csökkenés a korábbi héthez viszonyítva, ami mögött a hétfői adás gyengébb eredménye áll. Aznap este csak 11 százalékos share-t hozott az RTL főzős műsora és meg is verték a TV2-n futó filmek. Aztán a hét többi napján visszaállt az élet rendje és újra erőre kapott a Konyhafőnök. A hétfői adás nélkül 16,4 százalék lett volna a heti átlaga.
A TV2-n egyébként hasonlóan járt a Mintaapák, annyi különbséggel, hogy náluk a szombaton műsorra tűzött epizódok húzták le a heti átlagot 10,8 százalékra. Amennyiben ez utóbbiakkal nem számolnánk, akkor keddtől péntekig 12,7 százalékos közönségarányt hozott a Mintaapák, ami azért már jobban hangzik.
A hét legnézettebb műsora címet ismét A mi kis falunk mondhatta magáénak mind a 18-49 évesek, mind a teljes lakosság körében. Előbbinél 304 ezer, utóbbinál 876 ezer nézőt vonzott az RTL-es sorozat. A 18-49 éveseknél csatorna második legjobban teljesítő műsora a Konyhafőnök keddi adása volt 230 ezres nézettséggel. A teljes lakosságnál pedig a hétfői RTL Híradó vonzotta a második legtöbb – 757 ezer – nézőt.
A TV2 legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél a hétfői Tények volt 205 ezer nézővel. A csatorna házi toplistáján a hírműsort a Jurassic World (185 ezer) és a keddi Mintaapák (183 ezer néző) követte. A teljes lakosságnál szintén a hétfő esti Tények bizonyult a legnézettebbnek (686 ezer néző), majd a keddi Tények Plusz (549 ezer néző) és a keddi Exatlon (536 ezer néző) volt a sorrend.
A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:
A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:
Heszler Róbert
Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok
Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.
Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.
Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.