- Hirdetés -

Az Apple és a Microsoft munkatársai is magyar cég szoftverével játszanak

|

- Hirdetés -

A klasszikus céges csapatépítőket ötvözi akár home office-ban, akár szabadtéren játszható saját online játékokkal magyar fejlesztésű Flinkit!, amivel többek között olyan cégek dolgozói is játszanak, mint a Coca-Cola, az Apple, a Nike, a Microsoft vagy épp az Uber.

A fejlesztők komoly HR-es tapasztalatokra építve dolgozták ki a platformot, ami különböző kerettörténetek köré épülő kihívások elé állítja a játékosokat. Pintér Antal ötletgazda elmondta, mivel a koronavírus-járvány miatt az irodai munkavégzés háttérbe szorult, a személyes találkozók száma lecsökkent, alkalmazásukat azonnal az igényeknek megfelelően alakították át, így a korlátozások mellett is lehetővé téve az értékes csapatépítők megtartását.

A Flinkit! ötlete már a járványt megelőzően megszületett, de a startup vezetői a koronavírus hatásaira reagálva döntöttek úgy, hogy online formába is átültetik a platformot. Céljuknak tekintették, hogy a járványhelyzetben legyen egy olyan, mindenki számára elérhető csapatépítő játék, amelyet mindenki otthonról elér és a kollégák akkor is jól tudják magukat érezni, ha fizikálisan nem is tartózkodnak egy helyen.

Pintér Antal ügyvezető arról beszélt, a csapatépítés a járványt megelőzően általában 1-2 napos személyes programot takart. Ez lehetett strukturált vagy kevésbé szervezett is, de a lényeg tulajdonképpen mindig az, hogy a munkatársak közös élményeket szerezzenek, mely a csapat összecsiszolódását szolgálja.

A Flinkit! alapítója arról is beszélt, karácsonykor volt igazán érezhető az online csapatépítők fellendülése, de a fokozatos nyitás ellenére még idén tavasszal sincsenek jelenléti tréningek. A vezetőket ez komoly dilemma elé állítja, hiszen két lehetséges választásuk van: vagy most szerveznek meg egy online programot, vagy bíznak egy őszi jelenléti eseményben, de azt senki nem tudja most biztosan megmondani, hogyan alakul a járvány hónapok múlva.

A Flinkit! az utóbbi évek egyik legizgalmasabb hazai fejlesztése, mely a klasszikus céges csapatépítőket ötvözi akár home office-ban, akár szabadtéren játszható saját online játékokkal. A fejlesztők komoly HR-es tapasztalatokra építve dolgozták ki a platformot, mely különböző kerettörténetek köré épülő kihívások elé állítja a játékosokat. Korlátlan létszámban játszható, nincs kötöttség a település illetőségét tekintve sem.

Pintér Antal elmondta, a Flinkit!-et feladványok, pontgyűjtés és fejtörők jellemzik. A résztvevők a játék elején eldönthetik, hogy egymás ellen versenyeznek, vagy csapatokat alkotva teljesítik a játékot.

„A kreatív feladatmegoldások kimozdítják a csapattagokat a mindennapi mókuskerékből és olyan új impulzust nyújtanak számukra, amelyek a közös napi munkavégzésben nincsenek jelen. Különlegessége, hogy nem hagyományos lebonyolítású csapatépítőként funkcionál: akár szervezés, akár maga a játék, akár a játék közbeni kommunikáció tekintetében minden a résztvevőknek kedvez. E-mailben kapott kóddal indítható a játék, ezt követően egyszerű csapatszervezés következik, játékon belüli story választása, majd játék indítás” – értékelt az ötletgazda.

A fejlesztést tavaly novemberben mutatták be a Product Hunton, melyen az érdeklődők a technológiai újdonságokat láthatják az elsők között. A Flinkit! előkelő negyedik helyen végzett, és ez rögtön meglátszott a népszerűségben is: karácsonyig több száz csapat játszott a platformon.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Brutál forgalommal indult a magyar kriptotőzsde

Egy megbízható kriptotőzsde választása, mely támogatja a magyarországi ügyfeleket, van rajt elegendő likviditás, kereskedési pár, és extra funkció, nem könnyű feladat. Ám nem lehetetlen! Az első olyan magyar kriptotőzsde, amely decentralizált alapon működik, ráadásul...

Új szállodaigazgatóval erősít a budapesti hotel

Az Accor, a világ vezető vendéglátóipari csoportja Nemes Róbertet nevezte ki az újranyitó ibis Styles Budapest Citywest igazgatójának. A főváros nyugati bejáratánál található hotel két év után, 2022 júniusától fogad ismét vendégeket. A 114...

Ezek voltak 2021 legnépszerűbb hazai turistalátványosságai

A Google összegyűjtötte azokat a helyeket, amelyre legtöbben kattintottak a Google Utcaképben a tavalyi évben. A listát továbbra is az Országház vezeti, de nemrég nyílt Etele Pláza is helyet kapott az Utcakép legnépszerűbb nevezetességei...

A vásárlási szokásainkat is átalakítja a fenntarthatóság

A hazai banki ügyfelek 97%-a szerint a klímaváltozás valódi probléma, és 70%-uk szerint ez ellen kell leginkább tenni napjainkban – derül ki a Mastercard kutatásából. A felmérés szerint a bankok úgy segíthetnek az ügyfeleknek,...

Ötmilliárd nézője lehet a katari foci VB-nek

Akár ötmilliárd nézője is lehet a katari labdarúgó-világbajnokság közvetítéseinek Gianni Infantino szerint. A FIFA elnöke beszélt arról, hogy a foci globális bevételeinek 70 százaléka Európából származik. A Világgazdasági Fórum svájci Davosban rendezett eseményén beszélt...

Hiszünk a marketing erejében

Az üzleti döntéshozókat is jobban megszólítanák és mélyebben megismertetnék őket a marketing szerepeivel, feladataival és lehetőségeivel az idei Marketing Summit Hungary- n – mondta el Hinora Ferenc. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) elnöke az...

Ezek a járművek lehetnek a zöld autózás új sztárjai

Világszerte egyre több ország tervezi a belső égésű motorral rendelkező autók fokozatos kivezetését a piacról a következő 10-20 évben, és tavaly júliusban az Európai Bizottság is azt javasolta, hogy 2035-ig tiltsák be a belső...

Rangos elismerést kapott a Neticle

Az intelligens vállalati szövegelemző szolgáltatásairól ismert cég komoly fejlesztéseket és fontos új együttműködéseket könyvelhetett el az utóbbi hónapokban. Emellett több rangos nemzetközi díjjal is méltatták sikereiket.Nagy utat járt be az idén tíz éves, startupként...

Újabb kulcsfontosságú tényező a munkaerő-megtartásáért

A szorongást és a kiégést nagyon gyakran említik a munkavállalók elvándorlásának okaként. A jelenség 2021-ben a koronavírus miatt felerősödött és hullámként söpört végig a világon. A vállalati gyakorlatok folyamatos felülvizsgálata rendkívül fontos a stresszkezelés...

Új funkciókkal bővült a Google Utcakép

A Google Utcakép - akkor még elrugaszkodottnak tűnő - ötlete tizenöt évvel ezelőtt a Google társalapítója, Larry Page fejéből pattant ki, aki szeretett volna 360 fokos térképet készíteni a világról. Tizenöt évvel később az...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Elégedetlenek a hazai munkavállalók

A PwC globális felmérésében megkérdezett munkavállalók közül minden ötödik dolgozó nyilatkozott úgy, hogy valószínűleg munkahelyet vált a következő 12 hónapban. Több mint egyharmaduk tervezi, hogy fizetésemelést kér, az anyagi elismerés mellett azonban a munkahelyi...

Brutál forgalommal indult a magyar kriptotőzsde

Egy megbízható kriptotőzsde választása, mely támogatja a magyarországi ügyfeleket, van rajt elegendő likviditás, kereskedési pár, és extra funkció, nem könnyű feladat. Ám nem lehetetlen! Az első olyan magyar kriptotőzsde, amely decentralizált alapon működik, ráadásul...

Új szállodaigazgatóval erősít a budapesti hotel

Az Accor, a világ vezető vendéglátóipari csoportja Nemes Róbertet nevezte ki az újranyitó ibis Styles Budapest Citywest igazgatójának. A főváros nyugati bejáratánál található hotel két év után, 2022 júniusától fogad ismét vendégeket. A 114...

Ezek voltak 2021 legnépszerűbb hazai turistalátványosságai

A Google összegyűjtötte azokat a helyeket, amelyre legtöbben kattintottak a Google Utcaképben a tavalyi évben. A listát továbbra is az Országház vezeti, de nemrég nyílt Etele Pláza is helyet kapott az Utcakép legnépszerűbb nevezetességei...

A vásárlási szokásainkat is átalakítja a fenntarthatóság

A hazai banki ügyfelek 97%-a szerint a klímaváltozás valódi probléma, és 70%-uk szerint ez ellen kell leginkább tenni napjainkban – derül ki a Mastercard kutatásából. A felmérés szerint a bankok úgy segíthetnek az ügyfeleknek,...
- Hirdetés -

Don't Miss

Várkonyi Balázs TOP25

Közös platformon

Várkonyi Balázs, eMAG-Extreme Digital, ügyvezető igazgató - Április közepén jelentették be, hogy összevonják a platformjaikat, és a jövőben az eMAG platformját használja a cég, az Extreme Digital vásárlóinak is erre kell váltaniuk. Miért volt szükség...

Hiszünk a versenyben

Takács Csaba, Alza.hu, ügyvezető igazgató - Mi jelentette a legnagyobb kihívást tavaly az Alza számára a magyar piacon? - A fő kihívást a fogyasztói kereslet váratlan és kiszámíthatatlan változásai jelentették, mindkét irányban: felfelé és lefelé is...

Mindent bevetünk

Ötszáz gép, húszezer munkatárs, ekkora lesz 2030-ra a Wizz Air. Radó András, a légitársaság senior cabin crew recrutiment managere beszélt többek között arról, hogyan toboroznak, illetve milyen nyárra számítanak.   - Nagyon komoly bővülés előtt áll...

A valódi értékek, valódi üzenetek építik igazán a márkát

Mottl-Molnár Orsolya, HEINEKEN Hungária, marketing- és kereskedelmi marketingigazgató   - Februártól irányítod a Heineken Hungária marketing és kereskedelmi marketing részlegét, közben az élet ismét furcsán alakult körülöttünk. Mennyire nehezíti meg, késztet változtatásra a szomszédos háborús helyzet? -...

A napi pénzügyeket régóta mobilról intézem

Yalcinkaya Veronika, a Raiffeisen Bank marketingigazgatója   - Februárban indult el az új sárga ajtós kampányotok, milyenek az eddigi visszajelzések, hogyan fogadta a piac, a fogyasztók? - Nagyon hittünk ebben a kampányban, és jól tettük. Az eddig...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Ezek a járművek lehetnek a zöld autózás új sztárjai

Világszerte egyre több ország tervezi a belső égésű motorral rendelkező autók fokozatos kivezetését a piacról a következő 10-20 évben, és tavaly júliusban az Európai Bizottság is azt javasolta, hogy 2035-ig tiltsák be a belső...

Újabb hazai sztárok álltak ki a természetvédelemért

A természet megóvása, bolygónk védelme ma már olyan alapvetésnek számít, ami mellett az ismert emberek és a kreatív szakma legnagyobbjai világszerte és hazánkban is egyre gyakrabban kiállnak. Ki egy civil szervezetet támogat, ki a...

A Ford is csak elektromos hajtású autókat értékesítene

27 vállalattal együtt a Ford Európa is aláírta azt az Európai Unióhoz címzett petíciót, aminek lényege, hogy 2035-től Európában minden új személyautó és haszonjármű nulla károsanyag-kibocsátású legyen, és amelyben kötelező jellegű célkitűzéseket kérnek a...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....