- Hirdetés -

Ismét egy vígjáték volt a legnézettebb

|

- Hirdetés -

A mi kis falunknak továbbra sem akadt legyőzője. Kicsit csökkent az RTL Klub és a TV2 közötti főműsoridős különbség, de megint az előbbi nyerte a hetet.

Az elmúlt hét napban az RTL Klub százalékpontra ugyanazt a 13,5 százalékos közönségarányt hozta a 18-49 éveseknél és főműsoridőben, mint egy héttel korábban. A TV2 pedig ezzel párhuzamosan 0,6 százalékpontot erősödött. A két csatorna közötti főműsoridős különbség így 2,6 százalékpontot tett ki. A napi eredmények terén a pünkösdhétfőt megnyerte a TV2, a többi este viszont az RTL Klub vonzott több nézőt a 18-49 évesek köréből.

A csatornacsoportok versenyét az RTL Magyarország nyerte az esti műsorsávban, a televízióik összességében 25,4 százalékos share-t produkáltak. A TV2 23,5 százalékos közönségarányt ért el. A nemzetközi portfóliók között az AMC végzett az élen 6,4 százalékos közönségaránnyal, majd az 5,2 százalékos ViacomCBS és a 4,7 százalékos Sony következett a sorban.

21. hét / 20. hét/ 19. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 13,5% / 13,5% / 13,3%
TV2 – 10,9% / 10,3% / 11,6%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (20. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Barátok közt – 5,9% (6%)
Híradó – 17,3% (14,2%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 13,4% (13,6%)
Konyhafőnök – 15,3% (16,1%)

TV2
A bosszú csapdájában – 16,7% (14,2%)
Tények – 15,3% (14,7%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 13% (10,1%) – hétfőtől szombatig
Mintaapák – 10,8% (10,8%) – hétfőtől szombatig
Exatlon Hungary – 12,7% (12,5%)

Az RTL Híradó heti átlagban visszavette a vezetést a Tényektől. A Konyhafőnöknél látszik egy kis csökkenés a korábbi héthez viszonyítva, ami mögött a hétfői adás gyengébb eredménye áll. Aznap este csak 11 százalékos share-t hozott az RTL főzős műsora és meg is verték a TV2-n futó filmek. Aztán a hét többi napján visszaállt az élet rendje és újra erőre kapott a Konyhafőnök. A hétfői adás nélkül 16,4 százalék lett volna a heti átlaga.

A TV2-n egyébként hasonlóan járt a Mintaapák, annyi különbséggel, hogy náluk a szombaton műsorra tűzött epizódok húzták le a heti átlagot 10,8 százalékra. Amennyiben ez utóbbiakkal nem számolnánk, akkor keddtől péntekig 12,7 százalékos közönségarányt hozott a Mintaapák, ami azért már jobban hangzik.

A hét legnézettebb műsora címet ismét A mi kis falunk mondhatta magáénak mind a 18-49 évesek, mind a teljes lakosság körében. Előbbinél 304 ezer, utóbbinál 876 ezer nézőt vonzott az RTL-es sorozat. A 18-49 éveseknél csatorna második legjobban teljesítő műsora a Konyhafőnök keddi adása volt 230 ezres nézettséggel. A teljes lakosságnál pedig a hétfői RTL Híradó vonzotta a második legtöbb – 757 ezer – nézőt.

A TV2 legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél a hétfői Tények volt 205 ezer nézővel. A csatorna házi toplistáján a hírműsort a Jurassic World (185 ezer) és a keddi Mintaapák (183 ezer néző) követte. A teljes lakosságnál szintén a hétfő esti Tények bizonyult a legnézettebbnek (686 ezer néző), majd a keddi Tények Plusz (549 ezer néző) és a keddi Exatlon (536 ezer néző) volt a sorrend.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2021_21het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2021_21hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiáll a nők mellett a Maltesers

Az ínycsiklandó csokoládégolyóiról híres Maltesers márka idén is megújítja elkötelezettségét a nők támogatására. Büszkén áll azon törekvések előterében, melyek célja a nők társadalmi helyzetének javítása és erősítése. Évek óta kiáll a nők hangjának nemzetközi...

Újra a hazai utakat járják a Google autói

A Google Utcakép autói idén tavasszal újra visszatérnek a magyar utakra. A következő hónapokban az ország számos pontját érintik majd, hogy frissítsék a városok, utak és autópályák nézetét a Google Térképen. A Google Utcaképnek köszönhetően...

Cannes – animációs filmstúdió kap tiszteletbeli Arany Pálma-díjat

Tiszteletbeli Arany Pálma-díjat kap az Oscar-díjas japán animációs filmrendező, forgatókönyvíró Hajao Mijazaki által alapított Ghibli amimációs filmstúdió a 77. Cannes-i Nemzetközi Filmfesztiválon májusban. A japán rendező az 1979-ben bemutatott Cagliostro vára című egészestés animációs filmmel...

Digitalizáció: nincs érdemi változás a kkv-szektorban

A Digiméter idén már negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások (kkv-k) digitalizációjának szintjét. A főindex értéke százas skálán mérve 40 lett – ugyanez az érték 2020-ban és 2021-ben is 40 volt,...

5G-s újdonságok Barcelonából és videós trendek a BrandManiában

Elrajtol ma az RTL-en a BrandMania 24. évada, a 314. adásban az 5G-s fejlesztések kerülnek terítékre. A stáb Barcelonában, az MWC-n járt utána, hogy hol tartunk most és mit hoz a jövő a mobilhálózatok...

Közel félmilliárd forintnyi támogatást osztanak ki

A testület döntései nyomán az MTVA az idei év első negyedévében 4, a Médiatanács által meghirdetett pályázati eljárásban 82 támogatási szerződést kötött, melyeknek köszönhetően összesen 473 694 208 forintot oszt szét a nyertes pályázók...

Különleges bankkártyák a párizsi olimpia alkalmából

Mostantól a párizsi olimpiai játékok szellemiségét megidéző, egyedi Visa bankkártyákat igényelhetnek az MBH Bank ügyfelei, és nagyszabású, a két vállalat által támogatott kvízjáték kezdődik, amelynek győztesei párizsi utazást és olimpiai belépőt nyerhetnek. A kezdeményezés...

Új trendek a használtautó-piacon

A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. A COVID-időszak kezdetben érthető módon...

Tovább erősödött a BioTechUSA

Emelkedő pályán maradt a nehéz gazdasági környezetben is a BioTechUSA-cégcsoport, amely tavaly az egy évvel korábbi rekordév magas bázisához képest is csaknem 15 százalékkal, 90,49 milliárd forintra növelte az árbevételét. Közel 5 milliárd forintot...

Újabb változás az eMAG-on

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jelentős változások a HVG-nél

Távozik a hvg.hu felelős szerkesztője, Nagy Iván Zsolt, illetve Windisch Judit és Rovó Attila rovatvezetők is elhagyják a portált, a szerkesztőségtől elköszönők között van Dezső András is. A HVG vezetősége a napokban döntött a...

Kiáll a nők mellett a Maltesers

Az ínycsiklandó csokoládégolyóiról híres Maltesers márka idén is megújítja elkötelezettségét a nők támogatására. Büszkén áll azon törekvések előterében, melyek célja a nők társadalmi helyzetének javítása és erősítése. Évek óta kiáll a nők hangjának nemzetközi...

Újra a hazai utakat járják a Google autói

A Google Utcakép autói idén tavasszal újra visszatérnek a magyar utakra. A következő hónapokban az ország számos pontját érintik majd, hogy frissítsék a városok, utak és autópályák nézetét a Google Térképen. A Google Utcaképnek köszönhetően...

Cannes – animációs filmstúdió kap tiszteletbeli Arany Pálma-díjat

Tiszteletbeli Arany Pálma-díjat kap az Oscar-díjas japán animációs filmrendező, forgatókönyvíró Hajao Mijazaki által alapított Ghibli amimációs filmstúdió a 77. Cannes-i Nemzetközi Filmfesztiválon májusban. A japán rendező az 1979-ben bemutatott Cagliostro vára című egészestés animációs filmmel...

Digitalizáció: nincs érdemi változás a kkv-szektorban

A Digiméter idén már negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások (kkv-k) digitalizációjának szintjét. A főindex értéke százas skálán mérve 40 lett – ugyanez az érték 2020-ban és 2021-ben is 40 volt,...

Don't Miss

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...

Csobot Adél: Boldogan forgatnék egy jó napi sorozatban

Amit leginkább a szemem előtt tartok, hogy mindig önazonos legyek – vallja az influenszerkedés kapcsán Csobot Adél. Az mmonline.hu-nak adott interjúban a tavalyi évből a Sztárbox műsorvezetését és egy autentikus tangó-estben való közreműködését emelte...