Kelet-Közép-Európa legnagyobb online lakberendezési áruháza belépett az Ecommerce Hungary szövetségbe, hogy a tagsággal és a vezetőséggel együtt segítse a magyarországi elektronikus kereskedelem fejlődését.
Az idén 9 éves Vivre eddig összesen 1,1 millió vásárlót szolgált ki a régió 9 országában. Az idei első negyedévben a vállalat eladásai 28 százalékkal növekedtek az előző év azonos időszakához képest, a tavalyi évet a cég több mint 61 millió eurós árbevétellel zárta.
A Vivre most az Ecommerce Hungary tagja lett. A szövetség legutóbb a koronavírus-járvány kapcsán kezdeményezett egyeztetést az Operatív Törzzsel a magyar webshopok érdekében.
„A belépéssel a Vivre nem csupán az elektronikus kereskedelem fejlesztése iránti elköteleződését fejezi ki, de azt is, hogy a szövetség etikai kódexét magára kötelezőnek tartja, és minden tudásával és eszközével arra törekszik, hogy vásárlói számára maximális kiszolgálást nyújtson” – emelte ki Andrei Stanescu, a vállalat kereskedelmi igazgatója.
Az Ecommerce Hungary nagyvállalati tagozata idén áprilisban alakult, a szövetség átfogó megújítása után. Az átalakulás főbb alappillérei a pártatlanság, a visszahívhatóság, az elnöki túlsúly mérséklése, az eltérő méretű piaci szereplők elvárásainak megfelelés és az érdekképviseleti igény voltak.