A Central Médiacsoport közleményben reagált a Parlament által megszavazott homofób törvényre. A szervezet szerint ez nehezíti a fiatalok edukációját, a sztereotípiák elleni küzdelmet, ugyanakkor korlátozza a szabad információhoz való jutást, amely sérti a szólásszabadságot, továbbá az emberi jogok és alapvető szabadságok védelméről szóló európai uniós egyezmény diszkrimináció tilalmáról szóló rendelkezéseit.
A Central Médiacsoport nem vállal közösséget a Parlament által megszavazott T/16365. számú törvény részeként „A gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény” és „A médiaszolgáltatásokról és a tömegkommunikációról szóló 2010. évi CLXXXV. törvény” módosításaival. A fentiek ugyanis tiltják a 18 év alattiak számára a homoszexualitás vagy a nemváltás ábrázolását a tömegmédiában, műsorokban, valamint reklámokban. Ez nehezíti a fiatalok edukációját, a sztereotípiák elleni küzdelmet, ugyanakkor korlátozza a szabad információhoz való jutást, amely sérti a szólásszabadságot, továbbá az emberi jogok és alapvető szabadságok védelméről szóló európai uniós egyezmény diszkrimináció tilalmáról szóló rendelkezéseit.
A Central Médiacsoport alapértékei között szerepel a transzparencia, a hiteles tájékoztatás és az információhoz való hozzáférés lehetőségének biztosítása mindenki számára. A sajtószabadság védelmében feladatunk az információkat összességükben és részleteikben is áttekinthető, illetve értelmezhető módon a különböző platformjainkon megjeleníteni.
A vállalat továbbá alapvető értéknek tekinti az emberekhez, a minket körülvevő világhoz és annak minden jelenségéhez való nyitott hozzáállást is. Ez egyet jelent az elfogadással, a sokszínűség támogatásával, az emberközpontú, toleráns gondolkodásmóddal. Büszkék vagyunk arra, hogy kollégáink közössége is nyitott és sokszínű – áll a közleményben
Számunkra is kiemelt fontosságú a gyermekek, valamint a fiatalkorúak védelme, illetve a szexualitás öncélú megjelenítése elleni fellépés, mégis aggasztónak tartjuk a pedofília, illetve az alapvető emberi jognak számító szexuális orientáció összekapcsolását. Elfogadó attitűdünk és a hiteles tájékoztatásra való törekvésünk értelmében kötelességünk felszólalni a T/16365. számú törvény által kirekesztett szexuális kisebbségekért, és minden emberért az ellen, hogy a fenti törvény értelmében az átlagtól eltérő nemi identitású embereket csak korlátozó feltételekkel lehet a nyilvánosság számára megmutatni – írják.
A negyedik negyedéves bevétel az előző év azonos időszakához képest 8%-kal, 11,2 milliárd dollárra nőtt. A felhőszolgáltatásokból és licenctámogatásból származó bevételek 8%-kal 7,4 milliárd dollárra emelkedtek. A felhős és telepített új licenc értékesítés 9%-kal, 2,1 milliárd dollárra nőtt. A működési cash flow 21%-kal, rekordszintű 15,9 milliárd dollárra emelkedett az utolsó tizenkét hónapban.
A 2021-es pénzügyi év teljes árbevétele az előző évhez képest 4%-kal, 40,5 milliárd dollárra emelkedett. A felhőszolgáltatásokból és licenctámogatásból származó bevételek 5%-kal 28,7 milliárd dollárra emelkedtek. A felhős és telepített új licenc értékesítés 5%-kal 5,4 milliárd dollárra nőtt.
„A negyedik negyedéves teljesítményünk kiemelkedő volt, a teljes árbevétel közel 200 millió dollárral haladta meg az előrejelzést, az egy részvényre jutó nem GAAP szerinti eredmény pedig 0,24 dollárral haladta meg az előrejelzést” – mondta Safra Catz, Oracle CEO. „A több milliárd dolláros Fusion és NetSuite felhőalkalmazás üzletágaink drámai növekedést értek el az amúgy is gyors bevételnövekedési ütemükben: A Fusion ERP a harmadik negyedévben 30%-kal, a negyedik negyedévben 46%-kal, a Fusion HCM a harmadik negyedévben 23%-kal, a negyedik negyedévben 35%-kal, a NetSuite a harmadik negyedévben 24%-kal, a negyedik negyedévben 26%-kal nőtt. Az Oracle Fusion a világ legnagyobb felhő ERP üzletága, az Oracle NetSuite a világ második legnagyobb felhő ERP üzletága. A Gen2 Cloud Infrastructure üzletágunk bevétele, beleértve az Autonomous Database-t is, több mint 100%-kal nőtt a negyedik negyedévben. Mind az alkalmazások, mind a felhőinfrastruktúra üzletágunk idei gyorsuló növekedési üteme 21%-ra növelte az egy részvényre jutó eredményt a 2021-es pénzügyi évben. Ez a negyedik egymást követő év, amikor az Oracle Corporationnél az egy részvényre jutó eredmény kétszámjegyű növekedést mutat.”