- Hirdetés -

A Central Médiacsoport is megszólalt a homofób törvénnyel kapcsolatban

|

A Central Médiacsoport közleményben reagált a Parlament által megszavazott homofób törvényre. A szervezet szerint ez nehezíti a fiatalok edukációját, a sztereotípiák elleni küzdelmet, ugyanakkor korlátozza a szabad információhoz való jutást, amely sérti a szólásszabadságot, továbbá az emberi jogok és alapvető szabadságok védelméről szóló európai uniós egyezmény diszkrimináció tilalmáról szóló rendelkezéseit.

A Central Médiacsoport nem vállal közösséget a Parlament által megszavazott T/16365. számú törvény részeként „A gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény” és „A médiaszolgáltatásokról és a tömegkommunikációról szóló 2010. évi CLXXXV. törvény” módosításaival. A fentiek ugyanis tiltják a 18 év alattiak számára a homoszexualitás vagy a nemváltás ábrázolását a tömegmédiában, műsorokban, valamint reklámokban. Ez nehezíti a fiatalok edukációját, a sztereotípiák elleni küzdelmet, ugyanakkor korlátozza a szabad információhoz való jutást, amely sérti a szólásszabadságot, továbbá az emberi jogok és alapvető szabadságok védelméről szóló európai uniós egyezmény diszkrimináció tilalmáról szóló rendelkezéseit.

A Central Médiacsoport alapértékei között szerepel a transzparencia, a hiteles tájékoztatás és az információhoz való hozzáférés lehetőségének biztosítása mindenki számára. A sajtószabadság védelmében feladatunk az információkat összességükben és részleteikben is áttekinthető, illetve értelmezhető módon a különböző platformjainkon megjeleníteni.

A vállalat továbbá alapvető értéknek tekinti az emberekhez, a minket körülvevő világhoz és annak minden jelenségéhez való nyitott hozzáállást is. Ez egyet jelent az elfogadással, a sokszínűség támogatásával, az emberközpontú, toleráns gondolkodásmóddal. Büszkék vagyunk arra, hogy kollégáink közössége is nyitott és sokszínű – áll a közleményben

Számunkra is kiemelt fontosságú a gyermekek, valamint a fiatalkorúak védelme, illetve a szexualitás öncélú megjelenítése elleni fellépés, mégis aggasztónak tartjuk a pedofília, illetve az alapvető emberi jognak számító szexuális orientáció összekapcsolását. Elfogadó attitűdünk és a hiteles tájékoztatásra való törekvésünk értelmében kötelességünk felszólalni a T/16365. számú törvény által kirekesztett szexuális kisebbségekért, és minden emberért az ellen, hogy a fenti törvény értelmében az átlagtól eltérő nemi identitású embereket csak korlátozó feltételekkel lehet a nyilvánosság számára megmutatni – írják.

A negyedik negyedéves bevétel az előző év azonos időszakához képest 8%-kal, 11,2 milliárd dollárra nőtt. A felhőszolgáltatásokból és licenctámogatásból származó bevételek 8%-kal 7,4 milliárd dollárra emelkedtek. A felhős és telepített új licenc értékesítés 9%-kal, 2,1 milliárd dollárra nőtt. A működési cash flow 21%-kal, rekordszintű 15,9 milliárd dollárra emelkedett az utolsó tizenkét hónapban.

A 2021-es pénzügyi év teljes árbevétele az előző évhez képest 4%-kal, 40,5 milliárd dollárra emelkedett. A felhőszolgáltatásokból és licenctámogatásból származó bevételek 5%-kal 28,7 milliárd dollárra emelkedtek. A felhős és telepített új licenc értékesítés 5%-kal 5,4 milliárd dollárra nőtt.

„A negyedik negyedéves teljesítményünk kiemelkedő volt, a teljes árbevétel közel 200 millió dollárral haladta meg az előrejelzést, az egy részvényre jutó nem GAAP szerinti eredmény pedig 0,24 dollárral haladta meg az előrejelzést” – mondta Safra Catz, Oracle CEO. „A több milliárd dolláros Fusion és NetSuite felhőalkalmazás üzletágaink drámai növekedést értek el az amúgy is gyors bevételnövekedési ütemükben: A Fusion ERP a harmadik negyedévben 30%-kal, a negyedik negyedévben 46%-kal, a Fusion HCM a harmadik negyedévben 23%-kal, a negyedik negyedévben 35%-kal, a NetSuite a harmadik negyedévben 24%-kal, a negyedik negyedévben 26%-kal nőtt. Az Oracle Fusion a világ legnagyobb felhő ERP üzletága, az Oracle NetSuite a világ második legnagyobb felhő ERP üzletága. A Gen2 Cloud Infrastructure üzletágunk bevétele, beleértve az Autonomous Database-t is, több mint 100%-kal nőtt a negyedik negyedévben. Mind az alkalmazások, mind a felhőinfrastruktúra üzletágunk idei gyorsuló növekedési üteme 21%-ra növelte az egy részvényre jutó eredményt a 2021-es pénzügyi évben. Ez a negyedik egymást követő év, amikor az Oracle Corporationnél az egy részvényre jutó eredmény kétszámjegyű növekedést mutat.”

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...