A SentiOne megnézte, az elmúlt hetek kánikulájában hova mennek szívesen és miről beszélgettek gyakran az internetezők. A kutatásból kiderült, a legnépszerűbb fővárosi strand a Római Strandfürdő, a lángost sajtosan és tejfölösen szeretjük, a fröccs helyett inkább sörözünk. A tökéletes nyári alak és a diéták helyett pedig egyre többet beszélünk a pozitív testképről.
A budapesti strandok között a Római a legkedveltebb, a második és harmadik helyen a Dagály és Csillaghegyi strandok versenyeznek egymással. A SentiOne azt is megvizsgálta, mit fogyasztanak a medence partján a felfrissülésre vágyók, az internetes említések 90 százalékában beszélnek a sörről és csak 10% a fröccsözők aránya. Ha lángosról van szó, az abszolút kedvenc a sajtos-tejfölös, és ha lehet, inkább a Balatonon szeretik enni a netezők. A bőr védelméről és naptejről szóló online beszélgetések során a NIVEA a legtöbbször említett márka, őt követi a Bioderma és az Avon.
Bikini témában a legtöbbet a H&M Facebook posztjáról beszéltek a netezők, amely plus size és átlagos testalkatú modelleken mutatta be új kollekcióját. A 282 komment 32 százaléka volt pozitív, 50 százaléka semleges és csupán 18 százalék nyilatkozott negatívan tartalomról. A második legnépszerűbb bikinis poszt a wmn.hu cikke volt, amely a test elfogadásáról szólt. Érdekes adat, hogy ha 3 évre visszanézve megvizsgáljuk, mennyi tartalom jelent meg a strand diétákkal kapcsolatban, gyors csökkenést tapasztalhatunk. Míg ezek száma 2019-ben közel 3000 volt, tavaly 1700, idén még a 700-at sem éri el.
Az elemzés alapját a magyar internetezők portálokon, blogokon, fórumokon, közösségi média felületeken található tartalmai adták. A SentiOne azokat a publikusan közzétett online tartalmakat elemezte, melyben a vizsgálathoz kötődő kulcsszavak megjelennek, az idei évre vagy a visszamenőleg 3 évre vonatkozóan. A budapesti strandok rangsorát a social index mutatószám alapján határozta meg a SentiOne.