A BKV Zrt. hétfőn újra kiírta a korábban jelentős sajtóérdeklődést kiváltó és eredménytelenül zárult reklámtenderét.
A BKV közleményében hangsúlyozta, a koncessziós eljárástól azt remélik, hogy a lehető legmagasabb árbevételt tudják elérni a kiszélesített versenyhelyzetnek köszönhetően. Emlékeztettek, az előző reklámtendert 2016-ban írták ki, de az hosszas jogorvoslati eljárások után 2021-ben – az ajánlattevő visszalépése miatt – eredménytelenül zárult.
Az új eljárásban – a jogszabályi változásokra tekintettel – már nem szerepelnek sem a HÉV-hez kapcsolódó reklámhelyek, sem a felszíni reklámeszközök, ugyanakkor figyelembe veszik az olyan új technológiai lehetőségeket, mint például a digitális eszközök telepítése – fejtették ki.
A BKV hat évre írja ki a tendert, amelyen négy, jól elkülöníthető részcsomagra lehet majd ajánlatot tenni.
(MTI)