A Mitte Communications nyerte a Közlekedési Múzeum Volt egyszer egy Északi… a történet folytatódik című időszaki kiállításának ügynökségi támogatását.
Az ügynökség feladatköréhez tartozik az időszaki kiállítás kommunikációs és hirdetési stratégiájának megtervezése, amelyet a múzeum munkatársaival közös workshopok keretében dolgoztak ki. Ők felelnek az új tárlattal és a helyszíni programokkal kapcsolatos közösségi média jelenlétért is, mind tartalomgyártási, mind hirdetéskezelési oldalon. A kifejezetten a kiállításra készült micro-site struktúráját is ők tervezték. Továbbá ők tervezték és kivitelezték a helyszínen található molinókat, amik a Kőbányai út felől a villamossal és autóval közlekedőknek adnak tájékoztatást a kiállításról, illetve a bejáratot jelölő molinókat és a nagy méretű épülethálót, ami már messziről hirdeti, hogy mi zajlik éppen az Eiffel Műhelyház szomszédságában.
2016-ban a múzeum arculatának megújításért is a Mitte felelt. Pályázati úton választották ki az ügynökséget az arculat tervezésére. A jó néhány jól ismert grafikai tervező részvételével lezajlott folyamat végén több szakértő mellett a MOME képviselőit is magában foglaló zsűri választotta ki a Mitte koncepcióját.