- Hirdetés -

Folytatódik a COOP és a MOB együttműködése

|

A következő négy évben stratégiai partnerként segíti a Magyar Olimpiai Bizottság munkáját a Coop Gazdasági Csoport. Az erről szóló megállapodás aláírásával egy időben indult el az üzletlánc hagyományos olimpiai szurkolói mozgalma is, amelynek keretében a Coop 2240 üzletében hajrászalagokon és a social media felületein keresztül buzdíthatják a Tokióban résztvevő magyar sportolókat.

Egy újabb olimpiai ciklusban támogatja a Magyar Olimpiai Bizottságot a Coop Gazdasági Csoport, az erről szóló megállapodást a MOB székházában írta alá Pekó László, a CO-OP Hungary Zrt. igazgatóságának elnöke, Tóth Géza, a CO-OP Hungary Zrt. vezérigazgatója és Kulcsár Krisztián, a Magyar Olimpiai Bizottság elnöke. A COOP Gazdasági Csoport megalapítása óta, immár 25 éve tartó, a cégcsoport igazgatósága által egyhangúlag támogatott együttműködést a következő négyéves időszakban a bizottság stratégiai partnereként folytatja tovább a Coop, így a három hét múlva kezdődő tokiói nyári játékokra, a 2022-es pekingi téli olimpiára és a 2024-es párizsi világjátékra készülő sportolókat is támogatja majd az üzletlánc – mondta el Kulcsár Krisztián, a Magyar Olimpiai Bizottság elnöke. A sportvezető kiemelte: a partnerek közül a COOP az előző ciklusban is az elsőként újította meg a megállapodását a MOB-bal. A 25 év során eddig összesen 6 nyári és 6 téli olimpián működtek együtt a cégcsoporttal. Kulcsár Krisztián arról is beszélt, hogy a magyar csapattal sikeres olimpiára készülnek. Reményre ad okot, hogy a várhatóan 160 főnél nagyobb delegáció a riói csapatnál népesebb lesz, illetve több sportággal – íjászat, taekwondo, ritmikus gimnasztika, karate, kajak-kenu szlalom – szélesedik a paletta.

Az aláírással egy időben ismét elindult a Coop 2004-es athéni játékok óta minden olimpiát kísérő szurkolói kampánya is. Az idén #együttvagyunknagyok címmel elindított akció keretében az ország valamennyi COOP valamennyi üzletében hajrászalagokon a vásárlók jókívánságokat, buzdító üzeneteket küldhetnek sz sportolóknak – mondta el a rendezvényen Tóth Géza. A CO-OP Hungary Zrt. vezérigazgatója beszámolt arról is, hogy ettől az évtől a Coop Üzletlánc digitális social media platformjain, elsősorban a több mint 600 ezres Facebook-oldalán keresztül is buzdíthatják a magyarok az olimpia résztvevőit. Ez annál is fontosabb lehet, mivel a járványhelyzet miatt ezúttal magyarok személyesen nem szurkolhatnak az olimpiai versenyeken.

A Coop kampányában négy sportoló: Jakabos Zsuzsanna olimpikon Európa-bajnok, és Cseh László, olimpiai ezüstérmes, világ- és Európa-bajnok úszó, Csipes Tamara, olimpiai-, világ- és Európa-bajnok kajakozó, valamint Kovács Sarolta, világ- és Európa-bajnok öttusázó segít az üzenetek gyűjtésében. Ők egyúttal betekintést engedtek olimpiai felkészülésükbe, amelyről az üzletlánc exkluzív tartalmakat készített közösségi média felületeire. Az ünnepi eseményen az ötödik olimpiai részvételre készülő Cseh László arról beszélt, mennyire fontosak a sportolók számára azok, akik mögöttük állnak, így a szurkolók támogatása. „A 2017-es világbajnokságon a hazai közönség akkora pluszt adott, hogy onnantól már éreztem, csak könnyű dolgom lehet” – fogalmazott az úszó viccesen, aki azt is felidézte: a korábbi olimpiák idején is szívesen olvasta a szalagokon érkező üzeneteket. Ezeket ezúttal Pekó László, a CO-OP Hungary Zrt. igazgatóságának elnöke juttatja majd el a magyar sportolóknak az Olimpiai Faluba.

A MOB-bal 1996 óta tartó együttműködés része a Coop Gazdasági Csoport társadalmi felelősségvállalási programjának, amely négy pilléren nyugszik – emelte ki a ceremónián Pekó László. Az olimpikonok és a MOB személyes részvételével immár 15 éve zajló Coop Rally, a különleges ellátást igénylő gyerekek támogatását célul tűző Coop Segély Alapítvány, a hátrányos helyzetű diákok továbbtanulását támogató Bartolák Mihály Alapítvány és az olimpiai felkészülést támogató, most kiszélesített partnerség folytatását segíti az, hogy a tavalyi évet a pandémia jelentette kihívások ellenére eredményesen tudta zárni a 1480 településen 2240 üzletet üzemeltető cégcsoport: Csoportszinten növekedett az árbevétel, ami 2020-ban 645 milliárd forintot tett ki – számolt be Pekó László.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...