Szalont nyit Budapesten kora ősszel a Renault Group sportautó-márkája, az Alpine. A 60 négyzetméteres kiállítótermet a Váci úton nyitja meg a Renault egyik partnere, a Carnet Triplex Kft., amely a gépjármű-kereskedelemmel foglalkozó Carnet csoport tagja.
A szalon nyitását még a Formula-1 Magyar Nagydíj alkalmából jelentették be az Alpine vezetői. A lépés része az Alpine új nemzetközi terjeszkedési stratégiájának, amelynek keretében a Renault Csoport innovatív, eredeti és exkluzív sportkocsi márkája egyre több európai piacon fog terjeszkedni a következő hónapokban. A Forma-1 jelenlét és Budapest exkluzív adottságai miatt Magyarország az első az offenzíva keretei között – írja az MTI a Renault Hungária közlése alapján.
Először a legendás A110-es modell lesz elérhető a kínálatban, a jelenlegi modellből 15-20 darab eladását remélik éves szinten. Wachtler Tamás, a Renault Hungária ügyvezető igazgatója ígérete szerint a folyamatosan bővülő modellpaletta lehetővé teszi majd az értékesítési darabszámok növekedését. A márka olyan szegmensekben is megjelenik majd, ahol a volumen potenciál jóval nagyobb, mint a kétüléses sportautók esetén.
Az Alpine várhatóan a társmárkák eladásait is segíti majd, hiszen mind az Alpine, mind a Renault közúti modelljeiben alkalmazott technológiák a Formula-1 fejlesztésein alapulnak.