A harminc év alatt megteremtett valóság jócskán meghaladta a kezdeti álmokat. A FERLING 1991-ben indult, és bár az első években csak egy jövőkép nélküli kreatív manufaktúraként működött, mára Magyarország legnagyobb vidéki központtal működő PR-ügynöksége lett. Talán a sors is úgy akarta, hogy az idei jubileumi évben kerüljön a PR-Oscarként is emlegetett IPRA Golden World Award és a Business Superbrands oklevél is a pécsi ügynökség dicsőségfalára.
„Sohasem akartam üzletember lenni, a FERLING egy klasszikus kényszervállalkozás, amibe a feleségemmel „kézen fogva” vágtunk bele. A médiából érkeztem, sajtóügynökség és kiadványszerkesztőség volt a vállalkozásunkra ragasztott első műfaji megjelölés. Egy kedves ügyfelünk kérdezett rám, hogy miért nem csinálunk PR-ügynökséget, én pedig hirtelen azt sem tudtam akkor még, hogy az mit jelent.” – emlékszik vissza a 30. élvforduló kapcsán az alapító ügyvezető Ferling József.
2012 óta minden évre jutott legalább egy rangos szakmai elismerés, 2021-ben kettő is, hiszen idén a már említett IPRA Golden World Award-ot és a Business Superbrands oklevelet is kiérdemelte az ügynökség. Az alapító ügyvezető szerint közhelyesnek hangozhat, hogy a sikernek nem titka, hanem ára van, de így igaz. Kemény munkára, elköteleződésre, lelkiismeretes hozzáállásra, tehetséges fiatalokra, ambíciókra, ötletekre, és pozitív szemléletű csapatra van szükség. Nem elég jónak látszani, jónak és hitelesnek is kell maradni, a legkisebb munkákban is. „Az, hogy díjakat nyerünk, nem azt jelenti, hogy mi vagyunk a szakma csúcsa, de azt igen, hogy képesek vagyunk olyat csinálni, ami a szakma csúcsa – erre fogunk összpontosítani a jövőben is.” – foglalta össze Ferling József az elkövetkező évekre irányuló kilátásokat.