A kreatív ügynökségnél szeptembertől Györki Zsuzsa marketingkommunikációs szakember látja el az ügyfélkapcsolatokért felelős stratégiai igazgatói feladatokat.
A Dialogue 12 éve úttörő a digitális megoldásokban a hazai piacon: elsők között lépett a social media marketing világába, és a nemzetközi trendeket követve, kifejezetten natív tartalom gyártására specializálódott csapatot is elsőként hozott létre az Indamediával közösen. Ezt a sort most egy új stratégiai igazgatóval folytatják, akivel a digitális média még kevésbé ismert, új szegmenseibe szeretnének utat törni.
A kreatív ügynökség fenti céljához egy ismert marketingkommunikációs szakembert igazolt, Györki Zsuzsát, aki sokrétű, csaknem két évtizedes tapasztalattal bír a digitális média területén. Zsuzsa 2003-ban kezdte pályafutását, ügynökségi és ügyféloldalon egyaránt dolgozott, a kreatív ügynökséghez pedig a Httpool magyarországi Spotify Sales Lead pozíciójából érkezett. A Dialogue stratégiai igazgatójaként a cég digitális stratégiájának fejlesztését és szakmai irányítását, valamint az ügyfélkapcsolati csapat mentorálását látja el.