- Hirdetés -

Fenntarthatósági minifilm-sorozatot készített a Spar

|

Tízrészes animációs szériát indít szeptembertől az óvodások és kisiskolások számára az áruházlánc. A kisfilmek a legfiatalabbak nyelvén mesélnek olyan, a fenntarthatóságot meghatározó témákról, mint például a szelektív hulladékgyűjtés vagy az élelmiszer-pazarlás visszaszorítása.

„Vállalatunk lassan két éve egységes stratégiai keretrendszerbe foglalta össze a fenntartható jövővel kapcsolatos környezeti és társadalmi ügyeket. Az érdemi cselekvés érdekében pedig a programhoz jelentős szellemi és anyagi erőforrásokat biztosítottunk és a vásárlóinkkal közösen számos intézkedést tettünk – például a károsanyag-kibocsátás csökkentése, vagy akár a hulladékgazdálkodás szervezése terén –, amelyek nagyban mérsékelik a környezeti terheket. Fontosnak tartjuk a bőséges és közérthető információkon alapuló szemléletformálást is. Mivel a környezettudatosságra történő nevelést nem lehet elég korán kezdeni, a SPAR ÖKO KALAND című animációs minifilm-sorozatunkkal az óvodásokat és kisiskolásokat is szeretnénk megnyerni a fenntarthatóság ügyének. A tíz rövid epizódból álló széria színesen és tanulságosan dolgoz fel olyan környezetvédelmi témákat, mint a szelektív hulladékgyűjtés vagy az egyszer használatos műanyagok kerülése. Emellett a fenntarthatósággal összefüggő további fontos kérdések is a terítékre kerülnek, például az adománygyűjtés, mint segítségnyújtás vagy az élelmiszer-pazarlás visszaszorítása” – mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.

Az áruházlánc 2019-ben szervezte átfogó cselekvési keretbe a fenntartható fejlődést érintő ügyeket. A „SPAR – a fenntartható jövőért” elnevezésű rendszer pillérei a környezetvédelem, az egészséges életmód támogatása, az élelmiszer-biztonság, a munkatársak segítése és a társadalmi felelősségvállalás. A vállalat folyamatosan végzett fenntarthatósági munkájának újabb lépése a SPAR ÖKO KALAND idén szeptembertől induló projektje, amely a rajzos mese figyelemfelkeltő erejével és humoros nyelvén a legfiatalabbak környezeti és társadalmi érzékenyítését szolgálja. A tíz, egyenként 40 másodperces epizódból álló animációs sorozatban a Föld „elemeit” megtestesítő karakterek – Szellőcske, Vizecske, Tüzecske, Földecske és Szívecske – keverednek tanulságos kalandokba. Az óvodások és kisiskolások a mesék tömörsége, vidám és számukra ismerős, befogadható képisége miatt könnyen megérthetik az olyan bonyolult tartalmakat is, mint az egészséges táplálkozás fontossága, a többször használatos bevásárlóeszközök környezetkímélő hatása vagy a hazai élelmiszerek fogyasztása. Az öt rajzfigura mindegyike két-két, a gyors befogadhatóságra és a poénokra építő kis történetet kapott, ahol az alapszituáció játékos bemutatása végén a történet egyértelmű üzenettel zárul, amely a fenntarthatóság témaköréhez illeszkedik.

Az animációs kisfilm-sorozatot a SPAR online csatornáin népszerűsíti – Facebook, Instagram –, és Youtube, valamint fenntarthatósági oldalán tekinthető meg.

fotó: spar.hu

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...