A megbízást globális tenderen nyerte a MediaCom, amely bizonyos piacokon – így Magyarországon – már eddig is együtt dolgozott a márkatulajdonossal.
Az ügynökség a tendergyőzelem nyomán többek között adatszolgáltatásokkal és integrált tartalomstratégiával támogatja a Bayer újraszabott marketingstratégiáját. Emellett a MediaCom feladata a márkatulajdonos Media for Good elkötelezettségének figyelembevétele és támogatása is.
A MediaCom a közös munka során szorosan együttműködik a szintén a WPP-hez tartozó Choreograph ügynökséggel, hogy a Bayer piacvezető, innovatív megoldásokat kapjon az adatvezérelt marketing üzletkritikus területén.
A MediaCom számára a Bayer nem új ügyfél, eddig 65 országra terjedt ki az együttműködés. A most lezárult tender nyomán ugyanakkor olyan kulcsfontosságú piacokkal bővül globálissá a közös munka, mint Kína, Németország és Oroszország.
A Bayer korábban még sosem konszolidálta globális szinten a médiaügynökségi megbízását. A mostani lépéstől a tapasztalatok, jógyakorlatok aktívabb megosztását, a munkafolyamatok egyszerűsítését, a szakmai megközelítések egységesedését és az adathasználat, riporting további fejlődését várják.
Az ügyfélcsapat élén Costin Mihaila, a MediaCom Global Client President pozíciót betöltő vezetője áll, aki a WPP szintű Bayer-csapatot is irányította a tender során. Azok a piacok, amelyeken eddig nem a MediaCom volt a márkatulajdonos ügynökségi partnere, 2022. január 1-jével veszik át a megbízást.