- Hirdetés -

Új mobilalkalmazás segíti a biztosításkötést

|

- Hirdetés -

Sokan még mindig felesleges „maceraként” tekintenek a biztosításokra, óvakodnak tőlük, mert azt gondolják, megkötésük és karbantartásuk órákat vesz majd el az életükből, ezen felül máig él az a régi beidegződés, hogy kár esetén a biztosító úgysem fizet. Ideje félretenni ezeket az elavult érveket, mert ma már egyik sem állja meg a helyét!

Számos biztosító kínálja a legkülönfélébb termékeit, az így kialakult versenyhelyzetben elengedhetetlen, hogy minőségi szolgáltatást nyújtsanak. Abban pedig, hogy biztosítási ügyeinket minél rövidebb idő alatt intézhessük el, szakképzett ügynökök, alkuszok segítenek bennünket, illetve most már egy mobilos applikáció is rendelkezésünkre áll ehhez.

Inkább biztosítjuk a tárgyainkat, mint az életünket

„A biztosítási piac folyamatos fejlődésben van, mind díjbevétele, mind a biztosítások száma dinamikusan nő. A kötelező autóbiztosítás mellett egyre többen döntenek úgy, hogy otthonaikat is biztosítják, hiszen napjainkban gyakoribbak lettek a nagyobb viharok és egyéb természeti katasztrófák” – avatott be Póta Zsolt, az appot létrehozó Pannon-Safe Kft. cégvezetője.

A szakember arról is tájékoztatott, hogy a koronavírus-járvány következtében megtorpanó autóeladások a CASCO biztosítások értékesítésének visszaesését eredményezték, azonban 2021 második felében már itt is erősödés figyelhető meg.

„A nyugdíjbiztosításokra nyújtott adókedvezmény ezen biztosítások számára pozitív hatással volt, elmondható, hogy a lakosság megtakarításainak egy része ilyen jellegű biztosításokban található. Azonban Magyarországon még mindig kevesen tartják fontosnak, hogy életüket, egészségüket is biztosítsák, ezen biztosítási kategóriák értékesítése messze elmarad a nyugat-európai szinttől” – tette hozzá Póta Zsolt, aki ennek okát abban látja, hogy az emberek nagy számban azt gondolják, velük semmi rossz nem történhet, ezért az ilyen eshetőségre történő díjfizetést kidobott pénznek tartják.

„Azonban amikor történik egy baleset, nem csak az érintett személy, de egy teljes család is kiszolgáltatott helyzetbe kerülhet. Mindenképpen érdemes erre is gondolni.”

Az alkusz nem alkuszik

Egy biztosítás megkötésének első lépése, hogy eldöntjük, mely biztosítótársaság kínálja számunkra a legkedvezőbb feltételeket. A jelen piaci körülmények között ez igencsak időigényes művelet lenne, hiszen több mint 30 cég kínálatát kellene végig böngésznünk. Ebben vannak segítségünkre az alkusz irodák, amelyek – mivel mindegyik biztosítótól függetlenek – maximálisan az ügyfél érdekeit szem előtt tartva segítenek kiválasztani a legoptimálisabb opciót.

„Ma már ezen a téren is egyre tudatosabbak az emberek, talán csak a kötelező autóbiztosítás az, amiben az alacsony ár a legfontosabb szempont számukra. A többi kategóriában előtérbe került az az elvárás, hogy minőségi szolgáltatást kapjanak a pénzükért” – mutatott rá a szakember, aki hozzátette: az alkalmazás figyelmeztetést küld a díjfizetési határidőkről, évfordulókról, így semmiképp sem kell attól tartania, hogy feledékenység miatt marad biztosítás nélkül.

A biztosítással foglalkozó cégek folyamatos fejlesztései is ezt szolgálják, amelyek a COVID idején az eddigieknél is jelentősebb mértékben zajlottak. Ilyen többek között az online kárrendezés lehetőségének a megteremtése, amellyel lényegesen felgyorsították a folyamatot, valamint az E-alkusz applikáció, amelynek használata során egy helyen kezelhetik akár több biztosítónál lévő biztosításaikat is. Ráadásul a bankkártyás fizetés is megoldható néhány mozdulattal a telefonján keresztül, így ez sem jelent problémát.

Egy alkalmazásban minden egy helyen

Nemrégiben vált elérhetővé az a mobil applikáció, amely nagyban megkönnyíti a biztosításokkal kapcsolatos ügyek intézését. Az E-alkusz felületén minden felhasználó regisztrálhatja meglévő biztosításait, egy helyen megtekintheti azok adatait, valamint értesítést kaphat a díjfizetések esedékességéről.

„Készítettünk egy ügyfélelégedettségi felmérést, amiben rákérdeztünk, mi okozza ügyfeleink számára a legnagyobb problémát a biztosításuk területén. A válaszokból kiderült: mivel nem egy biztosító társaságnál vannak a biztosításaik, nehezen tudják számon tartani, melyik hol van, mi a kötvényszáma, milyen a díjrendezettsége. Bár mindegyik biztosító kínál saját online felületet a biztosítások megtekintésére, de az ilyen portálokra való bejutás bonyodalmas és időigényes. Ha valakinek több helyen van biztosítása, nagy nehézséget jelenthet, hogy hozzáférjen az információkhoz egy adott pillanatban. Az ügyfeleink jelezték, hogy hasznos lenne számukra egy mobilon elérhető felület, ahol a legfontosabb információkat gyorsan el tudják érni” – ismertette Póta Zsolt. Hozzátette: „A biztosítókkal további lépésekben gondolkodunk. Már most van olyan társaság, amelyik a zöldkártya és a díjigazolás letöltését is lehetővé tette az applikáción keresztül és ehhez a kezdeményezéshez folyamatosan csatlakoznak a többiek is. Emellett terveink szerint hamarosan a közvetlen biztosításkötés is elérhetővé válik, elsősorban azokra a módozatokra, amelyeket online kötnek az emberek, mint például az utasbiztosítás” – vetítette előre a Pannon-Safe Kft. cégvezetője.

Érdekességképpen megemlítette, hogy alkalmazásuk már jelen állapotában is alkalmas arra, hogy érzékelje a határátlépést és figyelmeztesse a felhasználót az utasbiztosítás megkötésére, majd a cég weblapjára irányítva végig is vezesse ennek folyamatán.

„A cél az, és ezen dolgozunk, hogy az applikáció a biztosítási területet minél teljesebb körben lefedje és kényelmes eligazodást, hatékony ügyintézést biztosítson felhasználója számára.”

Fotó: Pannon-Safe Kft.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Inkább online vásárolnak divatcikkeket a magyarok

A magyarok 86 százaléka fog divatcikkeket vásárolni az interneten az ünnepeket megelőző kereskedelmi időszakban. A fogyasztók 57 százaléka tervezi, hogy szinte csak webáruházakból fog rendelni, 29 százalék vásárol majd online és fizikai üzletben...

Ezek voltak a legkeresettebb idegen szavak a neten

Rövid bétateszt után 90 000 szóval elindult a jelentese.hu. A SAKKOM Interaktív által létrehozott, ingyenes szótárakat gyűjtő oldalon többek között angol- és idegen szavak, a gamer társadalom által használt kifejezések, E-számok, és keresztnevek jelentése...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Havonta ötszáz új reklám kerül képernyőre

Havonta ötszáz, még nem látott tévéhirdetés kerül a nézők szeme elé, a teljes reklámmennyiségnek pedig több mint a felét továbbra is az újak teszik ki – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...

Nőtt a tévézésre szánt idő a magyarok körében

Az idei harmadik negyedévben öt perccel nőtt a napi tévénézési idő a teljes népesség körében a Nielsen Közönségmérés adatai szerint és elérte a 4 óra 32 percet. A filmek és sorozatok miatt ülünk le...

Techcégek uralják a márkák rangsorát

A 10 legértékesebb márka közül 5 tartozik technológiai cégekhez, de ha az első 20-at nézzük, akkor még nagyobb a szektor fölénye, ebben a körben 11 technológiai brand található az Interbrand legújabb százas toplistáján. Az...

Új évaddal folytatódik a Comedy Club

Újra a nagypályás nevettetőké a terep a Comedy Centralon, október 22-től ugyanis folytatódik a humorcsatorna standupos műsorfolyama, a Comedy Club. Idén ősszel ismét trükkös cselekkel, kíméletlen támadásokkal és védhetetlen poénlabdákkal nyomul a gárda. Elsőként...

Van hova fejlődnünk az energiatakarékosság terén

A hazai fogyasztók körében a szelektív hulladékgyűjtés és az energiatakarékos égők használata számít a leginkább elterjedt otthoni környezetkímélő szokásnak. Miközben a magyar háztartásokban megtalálható hűtők, mosógépek, tévék mintegy fele már energiatakarékosnak számít, e gépek...

Éjjel is látó kamerákkal érkezik a legújabb okosmobil

Különleges éjszakai fotós és videós funkciókkal, 120 Hz-es képfrissítéssel, szupergyors töltéssel érkezik a HUAWEI legújabb okostelefonja. A nova 9 elő- és hátlapi kameráival egyaránt 4K-s felbontású videók készíthetők, a 4300 mAh-s beépített akkumulátor feltöltéséhez...

A vártnál jobban teljesít a lízingpiac

Bár a járvány az idén is bizonytalanná teszi a gazdasági helyzetet, a magyar lízingpiac ennek ellenére a várakozásoknál jobban szerepel – mondta Zs. Nagy István, a Magyar Lízingszövetség elnöke a szervezet csütörtöki konferenciáján. Szerinte...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Inkább online vásárolnak divatcikkeket a magyarok

A magyarok 86 százaléka fog divatcikkeket vásárolni az interneten az ünnepeket megelőző kereskedelmi időszakban. A fogyasztók 57 százaléka tervezi, hogy szinte csak webáruházakból fog rendelni, 29 százalék vásárol majd online és fizikai üzletben...

Ezek voltak a legkeresettebb idegen szavak a neten

Rövid bétateszt után 90 000 szóval elindult a jelentese.hu. A SAKKOM Interaktív által létrehozott, ingyenes szótárakat gyűjtő oldalon többek között angol- és idegen szavak, a gamer társadalom által használt kifejezések, E-számok, és keresztnevek jelentése...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Havonta ötszáz új reklám kerül képernyőre

Havonta ötszáz, még nem látott tévéhirdetés kerül a nézők szeme elé, a teljes reklámmennyiségnek pedig több mint a felét továbbra is az újak teszik ki – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...
- Hirdetés -

CMO

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Fenntarthatóságban is jól teljesített a Telekom

A telekommunikációs szektor fenntarthatósági szempontból legjobban teljesítő vállalatai között jelölte meg a Magyar Telekomot az ISS Corporate Solutions a vállalat 2020. évi fenntarthatósági eredményei alapján. Az ISS ESG Corporate Rating éves szinten több, mint 100...

Zöld éttermet nyitott Debrecenben a KFC

Európában is ritkaságnak számít a gasztronómiai vállalkozások közt, Magyarországon pedig még egyedülálló ebben a szektorban a KFC október 14-én Debrecenben megnyitott új étterme. A beruházás a környezeti fenntarthatósági szempontokat követve olyan zöld megoldások beemelésével...

DATA