- Hirdetés -

Az Angyaltrombiták nyert az idei Hypewriteren

|

Az Angyaltrombiták című koncepció alkotója, Besenyei Katalin bizonyult a legjobbnak és nyerte el a 10.000 eurós fődíjat az idei Hypewriteren, valamint a lehetőséget, hogy pályaművéből pilot készüljön, amely az RTL Magyarország jóvoltából nagyközönség elé is kerül. A pitchfórumon nem csupán az idei nyertest és a különdíjast nevezték meg, de bejelentették: a 2019-es Hyperwriter legjobb alkotásából, a Golden Age című ötletből az RTL Magyarország teljes értékű sorozatot készít.

A Paprika Studios és az RTL Magyarország közös szervezésében 2021-ben immár harmadik alkalommal rendezték meg a Hypewriter nemzetközi sorozatötlet pályázatot. A beérkezett koncepciókat az Enyedi Ildikó, Branko Cakarmis, Petr Kolecko, Kolosi Péter és Trunkó Bence alkotta zsűri értékelte.

A fődíjas ötlet középpontjában Anna és Jázmin története áll, akik emberkereskedelem áldozatai voltak, most pedig egy magyarországi védett házban élnek. Miután megtudják, hogy Jázmin húga, a 15 éves Bella is külföldre kerülhetett, megszöknek a védett házból, hogy megmentsék őt, bosszút álljanak a maffián és így végre szabadok lehessenek.

A fődíj mellett a Paprika Studios és a Hypewriter észt partnere, a TV Beats sorozatötlet pályázat „Fast Track” különdíját is kiosztották. Az elismerést elnyerő Gold War című ötlet bolgár alkotópárosa, Teodora Markova és Martichka Bozhilova bemutatkozási lehetőséget kapott az észt verseny döntőjében.

A zsűri szóbeli elismerésében részesült továbbá a Queens of Horror Mexikóból érkezett írója, Sandra Becerril és a Szuperhősök minimálbéren magyar alkotógárdája, Streit Krisztián, Szeli György és Laky Dóra.

 

„A Hypewriter megkerülhetetlen fórum lett az új koncepciókkal jelentkező alkotók számára. Bizonyítja ezt a minden eddiginél nagyobb számban beérkező pályázat és a pitchfórumot övező nemzetközi szakmai érdeklődés is. A Hypewriteren elhangzott ötletek közül többől is készült sorozat, ez a trend folytatódik. Idén kivételesen erős volt a mezőny, a nyolc pályamű valóban nagyon nehéz döntés elé állította a zsűrit” – mondta Erdős Ákos, a Paprika Studios Csoport vezérigazgatója.

Az október 5-én versenyzők, nemzetközi és hazai filmes- és televíziós szakemberek, valamint szakújságírók részvételével zajló pitchfórumon Kolosi Péter, az RTL Magyarország vezérigazgató-helyettese és programigazgatója bejelentette, hogy Bendi Balázs és Erdődy Adrienn 2019-ben Hypewriter-fődíjas pályázatából, a Golden Age című ötletből hamarosan teljes értékű sorozat készül.

„Büszkén kijelenthetjük, hogy az idén harmadik alkalommal megrendezésre kerülő Hypewriter jelentős eseménnyé nőtte ki magát Közép-Európában. Az idei győztes, valamint a zsűri által kiemelt két koncepció is érdemes a további munkára, biztos vagyok benne, hogy a három ötlet közül legalább egyből sikeres sorozat készül. A legutóbbi, 2019-es Hypewriter győztes ötlete pedig nem áll meg a pilot megvalósításánál, hanem az ötletből azonnal több epizódos sorozatot készít az RTL Magyarország a Paprika Studios gyártásában” – mondta Kolosi Péter.

Az idei Hypewriter volt az immár harmadik alkalommal megrendezett nemzetközi sorozatötlet pályázat legsikeresebb versenye, csaknem háromszor annyi pályázóval, mint az előző évek alkalmával. A felhívásra több mint 450 jelentkezés érkezett zömében a kelet-közép-európai régióból, de az összesen 38 országot számláló mezőnyben egyesült államokbeli, indiai, brazil, iráni, ausztrál vagy éppen zambiai alkotók is voltak. A Hypewriter a nemzetközi mezőny mellett a hazai forgatókönyvírókat is szép számban megmozgatta, csaknem 270 sorozatterv érkezett magyar pályázóktól.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...