- Hirdetés -

Két műsor is egymillió feletti nézettséget hozott

|

Erős startot vett az X-Faktor új évada, de a Sztárban sztár leszek sem vesztett a népszerűségéből. Egyik a 18-49 éveseknél, másik a teljes lakosságnál bizonyult a hét legnézettebb műsorának.

A korábbi hetekben a 18-49 éveseknél és főműsoridőben egész közel került egymáshoz az RTL Klub és a TV2. Az elmúlt héten viszont már némi érdemi előnyre tett szert az RTL Klub, ugyanis 16,4 százalékos közönségarányt értek el, ami 2,4 százalékpontos fórt jelentett a TV2-höz képest.

A napi főműsoridős versenyben hasonló volt a felállás, mint amit mostanában láthattunk. Azaz a hétfőtől péntekig terjedő időszak az RTL Klubé volt, miután 15,3 százalékos share-t hoztak össze a TV2 12,6 százalékával szemben. A szombatot egész nagy fölénnyel nyerte az RTL Klub: 25,3 százalékot tett ki a share-jük, miközben a TV2-é 9,9 százalékot. A vasárnapot viszont ismét megnyerte a TV2 és szintén jelentős előnnyel: 23,6 százalékot hoztak össze, az RTL Klub pedig 12,2 százalékkal zárta a vasárnap estét.

Csatornacsoportok terén az RTL Magyarország állt az élen 26,8 százalékos közönségaránnyal. A TV2 Csoport televíziói pedig 25,1 százalékot hoztak össze. A nemzetközi portfóliók külön versenyén múlt héten a ViacomCBS nyerte 5,2 százalékkal, az AMC volt a második 4,4 százalékos, az exSony pedig a harmadik, kereken 4 százalékos share-rel.

40. hét / 39. hét / 38. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 16,4% / 15,1% / 14,6%
TV2 – 14% / 14,5% / 14,8%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (40. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 4,7% (4,5%)
Híradó – 16,8% (17,7%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 16% (16,7%)
Keresztanyu – 16,4% (15,8%)
Survivor – 15,4% (15%)

TV2
A bosszú csapdájában – 14,1% (13,2%)
Tények – 15,8% (15,3%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 11,3% (11,3%) – hétfőtől vasárnapig
Séfek séfe – 14,2% (13,9%)
Mintaapák – 7,4% (7,8%)

Az esti hírműsorok előtti sávban az RTL Klub török sorozata továbbra is nagyon kikapott a TV2 hasonló jellegű szériájától. Egész közel volt egymáshoz az RTL Híradó és a Tények. Előbbi heti share-je csak egy százalékponttal volt magasabb a konkurensnél. A Fókusz, Keresztanyu, Survivor 15-16 százalékos falával viszont nem tudott mit kezdeni a TV2. Bár azért a Séfek séfe lemaradása nem volt nagy. A Mintaapák viszont nagyon meggyengült.

Szombaton az RTL Klubon 29,7 százalékos közönségaránnyal startolt az X-Faktor. Elkezdődött az Életünk története legújabb évada 14,1 százalékos közönségaránnyal. A TV2-n a Dancing with the Stars-t eléggé megviselte az X-Faktor indulása, csak 10,6 százalékot tett ki a share-jük. Ez a táncos műsor esetében 5 százalékpontos csökkenés a korábbi héthez viszonyítva.

Vasárnap a Sztárban sztár leszek ismét nagyon szépen teljesített, a közönségarányuk 25,4 százalékot tett ki. Az RTL Klubon az Álarcos énekes a maga 16,3 százalékával ugyan pont hozta a heti csatornaátlagot, de ez is jelentős lemaradást jelentett a TV2-höz képest.

Ami a heti műsoros toplistát illeti, a 18-49 éveseknél a hét legnézettebbje címet az X-Faktor nyerte 481 ezer nézővel. A teljes lakosságnál pedig a Sztárban sztár leszek végzett az élen 1,05 millió nézővel. A műsoros toplista második helyein is ugyanezt a két produkciót láthatjuk: a 18-49 évesek körében 394 ezres nézőszámot hozott a Sztárban sztár leszek. A teljes lakosságnál pedig az X-Faktor 1,01 millió nézőt vonzott.

Az M4 Sport vasárnapi Forma-1 közvetítése most nem fért be a top 10-es listára, de amúgy a 18-49 éveseknél 169 ezer, a teljes lakosságnál 471 ezer néző kísérte figyelemmel a versenyt. Múlt szombaton, az X-Faktor és a Dancing with the Stars műsoridejében közvetítették – szintén az M4 Sporton – a Magyarország – Albánia focimeccset is. Ez a 18-49 éveseknél 132 ezres, a teljes lakosságnál 358 ezres nézőszámot tudott felmutatni.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2021_40het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2021_40hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...