A múlt heti X-Faktor volt az RTL Klub idei legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél. A TV2-n a Sztárban sztár leszek is egymilliónál több nézőt vonzott.
A korábbi héthez képest egy-egy százalékpontot erősödött múlt héten az RTL Klub és a TV2 is (főműsoridőben és a 18-49 éveseknél). Ebből következően a két csatorna közötti különbség nem változott, 2,4 százalékpontot tett ki. A hétfőtől péntekig terjedő időszakot az RTL Klub 15,5 százalékos, a TV2 13,5 százalékos közönségaránnyal zárta. A hétvége hozott nagyobb tűzijátékot. A szombatot az RTL Klub vitte 28,6 százalékos főműsoridős share-rel, a TV2 11 százalékával szemben. A vasárnap estét pedig a TV2 nyerte 24,9 százalékos közönségaránnyal, eközben az RTL Klub 14,3 százalékot produkált.
A teljes portfóliót nézve jobb hete volt a TV2 Csoportnak. A csatornáik összességében 28,1 százalékos share-t gyűjtöttek össze, míg az RTL Magyarország televíziói 26,6 százalékot értek el.
A tévés második ligában az AMC csatornái teljesítettek múlt héten a legjobban, 4,9 százalékos share-rel. Utánuk a 4,7 százalékos ViacomCBS és a 3,4 százalékos exSony következett.
41. hét / 40. hét / 39. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)
RTL Klub – 17,4% / 16,4% / 15,1%
TV2 – 15% / 14% / 14,5%
Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (41. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)
RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 4,4% (4,7%)
Híradó – 17% (16,8%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 15,3% (16%)
Keresztanyu – 15,5% (16,4%)
Survivor – 16,7% (15,4%)
TV2
A bosszú csapdájában – 15,1% (14,1%)
Tények – 16,3% (15,8%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 12,7% (11,3%) – hétfőtől vasárnapig
Séfek séfe – 15,1% (14,2%)
Mintaapák – 8% (7,4%)
A Survivor egész erős eredménnyel búcsúzott (és múlt héten az RTL Moston is ez a műsor váltotta ki a legnagyobb érdeklődést), de a TV2-n futó Séfek séfe is kimondottan jól teljesített. A Mintaapáknak viszont ez a későbbi kezdés sem igazán feküdt.
Szombaton X-Faktor elképesztően magas, 35,7 százalékos közönségarányt ért el, 559 ezres nézőszám mellett. Ezzel a 18-49 éveseknél a múlt heti X-Faktor volt az RTL Klub idei legnézettebb műsora. A TV2-n párhuzamosan futó Dancing with the Stars 11,7 százalékos share-t hozott össze. Vasárnap fordult a kocka, a TV2-n a Sztárban sztár leszek 26,8 százalékkal lazán nyerte a sávját. Az RTL-es Álarcos énekes 15,1 százalékos share-t produkált.
Még a szombatra visszatérve: az Életünk története 12,3 százalékos közönségarányt ért el. Ez így önmagában nem rossz, de annak fényében, hogy egy 35,7 százalékos műsor futott előtte, azért jobb eredményt is hozhatott volna.
Az elmúlt hét legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is az X-Faktor volt. Előbbinél 559 ezret, utóbbinál 1,12 milliót tett ki a nézőszáma. A nézettségi toplista második helyét a Sztárban sztár leszek foglalta el, a 18-49 éveseknél 421 ezer, a teljes lakosságnál 1,06 millió nézővel.
A hét harmadik legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél az Álarcos énekes volt 243 ezer nézővel. A teljes lakosságnál viszont a harmadik helyet az RTL Klubon sugárzott előválasztási vita érte el 815 ezres nézettséggel.
A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:
A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:
Heszler Róbert
Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok
Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.
Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.
Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.