- Hirdetés -

Az X-Faktor nagyon odatette magát

|

A múlt heti X-Faktor volt az RTL Klub idei legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél. A TV2-n a Sztárban sztár leszek is egymilliónál több nézőt vonzott.

A korábbi héthez képest egy-egy százalékpontot erősödött múlt héten az RTL Klub és a TV2 is (főműsoridőben és a 18-49 éveseknél). Ebből következően a két csatorna közötti különbség nem változott, 2,4 százalékpontot tett ki. A hétfőtől péntekig terjedő időszakot az RTL Klub 15,5 százalékos, a TV2 13,5 százalékos közönségaránnyal zárta. A hétvége hozott nagyobb tűzijátékot. A szombatot az RTL Klub vitte 28,6 százalékos főműsoridős share-rel, a TV2 11 százalékával szemben. A vasárnap estét pedig a TV2 nyerte 24,9 százalékos közönségaránnyal, eközben az RTL Klub 14,3 százalékot produkált.

A teljes portfóliót nézve jobb hete volt a TV2 Csoportnak. A csatornáik összességében 28,1 százalékos share-t gyűjtöttek össze, míg az RTL Magyarország televíziói 26,6 százalékot értek el.

A tévés második ligában az AMC csatornái teljesítettek múlt héten a legjobban, 4,9 százalékos share-rel. Utánuk a 4,7 százalékos ViacomCBS és a 3,4 százalékos exSony következett.

41. hét / 40. hét / 39. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 17,4% / 16,4% / 15,1%
TV2 – 15% / 14% / 14,5%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (41. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 4,4% (4,7%)
Híradó – 17% (16,8%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 15,3% (16%)
Keresztanyu – 15,5% (16,4%)
Survivor – 16,7% (15,4%)

TV2
A bosszú csapdájában – 15,1% (14,1%)
Tények – 16,3% (15,8%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 12,7% (11,3%) – hétfőtől vasárnapig
Séfek séfe – 15,1% (14,2%)
Mintaapák – 8% (7,4%)

A Survivor egész erős eredménnyel búcsúzott (és múlt héten az RTL Moston is ez a műsor váltotta ki a legnagyobb érdeklődést), de a TV2-n futó Séfek séfe is kimondottan jól teljesített. A Mintaapáknak viszont ez a későbbi kezdés sem igazán feküdt.

Szombaton X-Faktor elképesztően magas, 35,7 százalékos közönségarányt ért el, 559 ezres nézőszám mellett. Ezzel a 18-49 éveseknél a múlt heti X-Faktor volt az RTL Klub idei legnézettebb műsora. A TV2-n párhuzamosan futó Dancing with the Stars 11,7 százalékos share-t hozott össze. Vasárnap fordult a kocka, a TV2-n a Sztárban sztár leszek 26,8 százalékkal lazán nyerte a sávját. Az RTL-es Álarcos énekes 15,1 százalékos share-t produkált.

Még a szombatra visszatérve: az Életünk története 12,3 százalékos közönségarányt ért el. Ez így önmagában nem rossz, de annak fényében, hogy egy 35,7 százalékos műsor futott előtte, azért jobb eredményt is hozhatott volna.

Az elmúlt hét legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is az X-Faktor volt. Előbbinél 559 ezret, utóbbinál 1,12 milliót tett ki a nézőszáma. A nézettségi toplista második helyét a Sztárban sztár leszek foglalta el, a 18-49 éveseknél 421 ezer, a teljes lakosságnál 1,06 millió nézővel.

A hét harmadik legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél az Álarcos énekes volt 243 ezer nézővel. A teljes lakosságnál viszont a harmadik helyet az RTL Klubon sugárzott előválasztási vita érte el 815 ezres nézettséggel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2021_41het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2021_41hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...