A MITTE Communications nyerte a Funky Forest kommunikációs támogatására kiírt tenderét. Az öt meghívott ügynökség közül 2021 májusától a MITTE felel a préslé és smoothie márka kampány- és PR stratégiai tanácsadói feladataiért.
A Funky Forest gyümölcslevek egyedi ízkombinációkban, minden hozzáadott anyagtól mentesen zöld technológiával készülnek a Nógrád megyei Szécsényben. A 100 százalékig magyar tulajdonban lévő vállalat intenzíven hozzájárul a térségben szakképzett munkaerő megtartásához és a magyar vidék fejlesztéséhez. 2021 tavaszán bekerült a HUNGARICOOL győztesei közé, így amellett, hogy országszerte számos vendéglátóhelyen megtalálhatóak, az SPAR és InterSPAR áruházak többségében a nagyközönség számára is elérhetővé váltak a termékeik. A márka dietetikusokkal együttműködve nagy hangsúlyt fektet a fogyasztók egészségtudatosságra nevelésére.
A MITTE az integrált együttműködés keretében a PR feladatokért, az online, offline B2B és B2C médiakampányok tervezéséért és kivitelezéséért, és az online közösségi média felületek menedzseléséért és a hirdetéskezelésért felel.