• Marketing
  • Média
  • Biznisz
  • Előfizetés
  • Podcast
  • Kapcsolat
  • Hírlevél
Keresés
MMOnline
MMOnline
Hírlevél
Nyitólap PR Új arculattal folytatja a Noguchi
  • PR

Új arculattal folytatja a Noguchi

2021. október 25.

Vissza az alapokhoz: alapítása negyedszázados évfordulójára a Noguchi megújította pozicionálását, nevét és logóját. Az ügynökség mostantól amúgy is közkeletű nevén, „csak” Noguchiként működik, a „Nogu”-t egyelőre megtartják becenévnek.

„A 25. évforduló és az elmúlt másfél év tapasztalatai alapján, a sokszor gyökeres változásokra reagálva felülvizsgáltuk működésünk minden területét,” mondta Szántó Balázs, a Noguchi ügyvezető partnere. „Ebbe a mentorprogram vagy a rugalmas home office policy mellett beletartozott a Porter Novellivel kialakított partnerségünk, illetve a két márkanév közös használata is. Ők egyre inkább az amerikai és az ázsiai, csendes-óceáni térségre koncentrálnak, mi viszont Közép-Európára, így abban maradtunk, lazítunk a kapcsolatunkon. A régiós partnerirodákkal viszont még szorosabbra fűzzük az együttműködést, hamarosan hivatalosan is bejelentjük a Németországtól Oroszországig, Lengyelországtól a Balkánig terjedő szövetségünket.”

Az ügynökség új arculata az ügyfeleikkel való szoros partneri viszonyra, együttműködésre utal: a világmárkák collabjaiból ismert „x” a logó szerves része, összeköti az egyes szolgáltatásokat, diszciplínákat, illetve természetesen az ügyfelek márkanevét az ügynökségével.

„Ahogy az új márka, arculat és pozicionálás formálódott, azt vettük észre, hogy a legtöbb státusz-megbeszélésünk eleve »Noguchi x ügyfél státusz« tárggyal szerepel a naptárunkban,” mondta Szántó Dániel, a Noguchi operatív igazgatója. „Ráadásul sokszor nem is mi neveztük el így a meetingeket, hanem ügyfeleink. Így aztán természetes volt, hogy ezt a kollaboratív, a szoros együttműködésünkre utaló márkaattribútumot hangsúlyozzuk.”

A Noguchit 1996. októberében alapította négy, korábban a Burson-Marsteller budapesti irodájában dolgozó pr-szakember. Hosszú távon meghatározó két alapító-vezetője dr. Szántó Péter, az ügynökség 2018-ban elhunyt elnök-igazgatója és Simon Miklós, a 2008-ban elhunyt ügyvezető volt. A Noguchi számos hazai és nemzetközi díjat nyert az elmúlt 25 évben, a magyar pr-ügynökségek közül elsőként hozta el a Nemzetközi PR-Szövetség (IPRA) Golden World Awardját, a European Excellence Awardot, valamint az EMEA regionális és a globális SABRE Awardot.

Olvasta már?

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Inkább online vásárolnak divatcikkeket a magyarok

Nőtt a tévézésre szánt idő a magyarok körében

  • Címkék
  • arculat
  • logó
  • Noguchi
Facebook
Email
    Előző cikkNearly half of American companies say they are short on skilled workers
    Következő cikkKülönleges kampánnyal búcsúzik a Gellért szálloda
    MMONLINE

    Kapcsolódó cikkekMORE FROM AUTHOR

    A Deep Creative Collective lett a MediaMarkt új ügynöksége

    Az iProspect nyerte a BMW európai tenderét

    Nagyot ment a Stevie-n a Lounge Group

    a radiocafén
    Korábbi adások

    A rovat támogatói:

    Még több podcast

    Legolvasottabb

    Új szintre emeli a szurkolói élményt a Bitget és a LALIGA

    Marketing 2025. augusztus 22.
    A Bitget, a világ egyik vezető kriptotőzsdéje és Web3 vállalata újra pályára lép a LALIGA-val egy vadonatúj szezonban, a szlogennel: Back in Play, Bitget Way. Itt most nem a gólok számítanak, hanem az okos...

    A Városligetbe költözik a mesterséges intelligencia

    Média 2025. augusztus 22.
    Két nap, amikor a mesterséges intelligencia kerül a figyelem középpontjába – nemzetközi szakértők, kutatók és iparági vezetők gondolatai találkoznak az AI Summit Budapest 2025-ön. A fő kérdés egyszerű, mégis sorsfordító: még az ember tanítja...

    Debrecenben nyit BYD autókereskedést az AutoWallis

    Biznisz 2025. augusztus 22.
    Tovább erősíti együttműködését a világ vezető új energiával működő autógyártójával az AutoWallis, miután megállapodott a BYD-vel egy debreceni autókereskedelmi pont megnyitásáról. A kelet-magyarországi bemutatóterem és szerviz támogatja a közép-kelet-európai régió meghatározó integrált autókereskedelmi és...

    Érdemes frissíteni a nyaralóbiztosítást

    Biznisz 2025. augusztus 21.
    A júliusban pusztító viharok miatt nemcsak az állandóan lakott ingatlanok, hanem a nyaralók is veszélybe kerültek. Éppen ezért fontos ezeknek az ingatlanoknak is a megfelelő védelme, amelyre a lakásbiztosítás a legkézenfekvőbb megoldás. A K&H...

    Nagyot nőtt a SZÉP kártyák forgalma

    Biznisz 2025. augusztus 21.
    2025 első felében jelentős változásokat mutattak a SZÉP-kártyás költések: a K&H Bank adatai alapján az elmúlt hat hónapban 1,5 milliárd forinttal nőtt a forgalom a tavalyi év azonos időszakához képest, és a pénzintézet több...

    Digital Center

    Mozihangzás a nappaliban – új korszakot nyit az otthoni tévézésben a Hisense

    Digital Center 2025. augusztus 21.
    A Hisense saját fejlesztésű technológiája automatikusan szinkronizál a kompatibilis televíziókkal, hogy a házimozi-élmény minden eddiginél tökéletesebb legyen. A HT SATURN ezzel új korszakot nyit a térhatású hangzásban. A Hisense bemutatta új házimozi hangrendszerét, a...

    Szeretnénk a márkát támogató kommunikációt új szintre emelni – interjú Elkán Péterrel

    Digital Center 2025. augusztus 19.
    Milyen eredményeket értek el a One márka piaci bevezetésével az elmúlt hónapokban, hogyan élte meg ezt a folyamatot, mivel lehet kitűnni a hatalmas kommunikációs zajból – többek között ezekről is beszélt az mmonline.hu-nak adott...

    A régi laptop is lehet villámgyors

    Digital Center 2025. augusztus 18.
    Napjainkban az iskolakezdési bevásárlásnál már nem csupán a füzetek, tankönyvek és tolltartók kérdése merül fel, de a digitális eszközöké is. 2025-ben a legtöbb diáknak szüksége van stabil internetkapcsolatra és egy megbízható, megfelelő teljesítményű számítógépre,...

    Szupervékony okosmobil érkezett a boltokba

    Digital Center 2025. augusztus 18.
    2019-es megjelenésük óta az összecsukható okostelefonok az innováció több lépésén mentek keresztül. A hajtásnál gyűrődésnyomot hagyó, vastag készülékeket olyan vékony, praktikus modellek váltották fel, amelyek használhatósága a hagyományos mobilokéval vetekszik. A világ legvékonyabb összecsukható...

    Lassan terjed a mesterséges intelligencia a munkahelyeken

    Digital Center 2025. augusztus 18.
    A dolgozók közel fele egyáltalán nem használja a mesterséges intelligenciát munkája során. A GKI júliusban 1000 fős reprezentatív mintán felmérést végzett a lakosság körében a mesterséges intelligencia (AI) elterjedtségéről. A dolgozók közel fele egyáltalán...

    Hírlevél
    feliratkozás

    Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.

      Marketing

      • Brand
      • BTL
      • CSR
      • PR
      • Reklám
      • Sportbiznisz
      • Országmárka

      Média

      • Print
      • Web
      • Mobil
      • Karrier
      • Bulvár
      • Out of home
      • Szabályozás
      • Tv/Rádió

      Biznisz

      • Digital Center
      • Biznisz
      • Állás
      • SzuperZöld
      • Data

      Információk

      • Marketing & Média magazin
      • Előfizetés
      • Médiaajánlat
      • Podcast
      • Kapcsolat
      Facebook

      © 2021 MMOnline • Minden jog fenntartva!

      ImpresszumAdatvédelmi nyilatkozat