Múlt pénteken az idei, 20. BrandFestivál After Party-ja egyben a TOP 25 díjátadója is volt. A Marketing&Media magazin már 12. alkalommal állította össze a hazai digitális piac legmeghatározóbb szereplőinek listáját. Összeállításunkban megidézzük a díjátadó és az After Party hangulatát az eseményen készült fotókkal.
Tovább erősödtek az e-kereskedők, tartják magukat a topvezetők, a rangsor harmada cserélődött tavalyhoz képest – bőven szolgált érdekességekkel idén is a hazai digitális piac meghatározó szereplőik bemutató TOP 25-ös rangsor. A Marketing&Media magazin listáján idén is Várkonyi Balázs, az eMAG-Extreme Digital ügyvezetője végzett az első helyen, ezzel duplázni tudott, hiszen tavaly is ő nyert.
A második az IVSZ elnöke, a CodeCool alapítój, a Magyar Bankholding elnöki tanácsadója, Vinnai Balázs lett, aki a fintech szektorból érkezve ér el látványos sikereket. A képzeletbeli dobogó harmadik fokára pedig Palocsay Géza, az Adevinta – a Jófogás és a Használtautó üzemeltetője – ügyvezetője léphetett fel.
Íme képes beszámolónk a díjátadóról.
Simon Krisztián, a Marketing&Media magazin főszerkesztője, az est házigazdája.
Nyomárkay Kázmér, a Marketing&Media stratégiai igazgatója átadja az elismerést Varga Eszternek, a RAS kommunikációs vezetőjének, aki Martis István, a Profession.hu vezetője nevében vette át a díjat.
Hanák Tamás Pető Péternek, a 24.hu főszerkesztőjének adta át a díjat.
Ritter Tamás, a Marketing&Media ügyvezető partnere Grósz Judittal, az RTL Magyarország digitális és üzletfejlesztési igazgatójával, aki idén a 7. pozíciót szerezte meg a TOP25-ös rangsorban.
Lauren Kelly, a viselkedéstudomány kutatója, a BrandFestivál egyik előadója Bíró Pálnak, a Google hazai vezetőjének adta át a díjat.
Dull Szabolcs, a Telex társfőszerkesztője Nyomárkay Kázmértól vehette át az elismerést, az ötödik helyet szerezte meg a listán.
Bán Zoltán, a Net Média Zrt. vezérigazgatójának képviselője veszi át az elismerést Ritter Tamástól.
Palocsay Géza, az Adevinta ügyvezetője idén harmadik lett a rangsorban, neki Kovács Tibor, a Ringier Axel Springer Magyarország ügyvezetője adta át az elismerést.
Barna Tamás, a BrandFestival elnöke, a Republic Group tulajdonosa és ügyvezetője Bálint Viktorral, a CodeCool expanziós vezetőjével, aki Vinnai Balázs nevében vette át a díjat.
Ian MacKenzie, a Performance Art kreatív vezetője adja át a díjat az idei TOP 25 rangsor első helyezettjének, az eMAG-Extreme Digital ügyvezetőjének, Várkonyi Balázsnak.
A Republic Group és az idei, 20. BrandFestival szervezői csapata.