- Hirdetés -

Októberben is a TV2 lett a legnézettebb csatorna (x)

|

- Hirdetés -

A sikeres szeptemberi kezdés után októberben is a TV2-t választotta a legtöbb néző mindhárom kiemelt korcsoportban (A18-59, A18-49, A4+), teljes napon. Mindemellett a TV2 kábelportfóliója szintén az első helyen végzett, így a TV2 Csoport magabiztos előnnyel a legnézettebb csatornacsalád lett mindhárom kiemelt korcsoportban, teljes napon (A18-59, A18-49, A4+). (x)

Ezekhez a sikerekhez nagyban hozzájárultak a TV2-n futó főműsoridős műsorok. A konyhai csatatér egy időre bezárt, és a népszerű séfek búcsúztak, ugyanis 25 adást követően, október 22-én a 3. évad végéhez ért a Séfek séfe. A műsor hamar belopta magát a nézők szívébe, egy-egy epizódot a 4 éves vagy annál idősebb nézők közül átlagosan közel félmillióan láttak. A gasztro-tehetségkutató jelentős közönségarány-emelkedést eredményezett a hétköznap estékben a megelőző időszakhoz képest – a teljes 3. évadot átlagosan a 18-59 éves nézők 13,5%-a, a 18-49 éves nézők 14,4%-a, míg a teljes lakosság 12,8%-a követte figyelemmel. A séfeket a ninja-jelöltek váltották hétköznap esténként, október 25-én ugyanis több éves kihagyást követően visszatért a Ninja Warrior Hungary. A nézők már nagyon várták a harmadik évadot, a premierre ugyanis több, mint félmillió néző (A4+) volt kíváncsi.

A hétvégéket októberben is a zenés-táncos showműsorok uralták a TV2-n. A vasárnaponként futó Sztárban sztár leszek! az ősz egyik legsikeresebb műsora. Az októberi 5 élő show egy-egy adását több, mint félmillió 18-59 éves, és több, mint egymillió 4 éves vagy annál idősebb néző követte figyelemmel. Ezzel az eredménnyel átlagosan a 18-59 évesek körében 25,4%-os, míg a 18-49 évesek és a teljes lakosság körében egyaránt 25,8%-os nézői részesedést ért el (az RTL Klub azonos idősávja azonos sorrendben: 12,1%, 12,2%, 12,1%).

Szombat este a táncé a főszerep, a profi táncosok és partnereik hétről hétre elvarázsolnak a Dancing with the Stars színpadán a különböző témájú adásoknak köszönhetően. A táncos showműsor októberi adásai átlagosan a 18-59 éves nézők 14,1%-át, a 18-49 éves nézők 12,5%-át, míg a 4 éves vagy annál idősebb nézők 17,8%-át ültették le a tévéképernyők elé.

A Mokka folytatva eddigi kiemelkedő eredményét, októberben is idősávja legnézettebb műsora lett. A 18-59 éves nézők 17,5%-át, a 18-49 éves nézők 18,3%-át és a 4 éves vagy annál idősebb tévénézők 19,3%-át nyerte meg magának, ezzel szemben az RTL Klub azonos idősávja azonos sorrendben 7,7%-ot, 7,2%-ot és a teljes lakosság körében 13,1%ponttal kevesebbet, csupán 6,2%-ot mondhatott magáénak. A hétköznap reggelek másik kiemelkedő infotainment műsora a Mokkacino, ami hasonlóan népszerű a tévénézők körében, hiszen októberben mind a 3 kiemelt korcsoportban ugyanígy magasan több néző választotta, mint az RTL Klub azonos idősávját.

A főműsoridős hírműsorok is magas nézettséget értek el, így októberben a Tények a teljes lakosság körében 678 ezres nézettséggel az idősávja legnézettebb műsora lett, és ezzel átlagosan 20,8%-os nézői részesedést mondhat magáénak. A Tények a 18-59 évesek körében 16,2%-ot, a 18-49 évesek körében pedig 15,3%-ot hasított ki a tévénézők táborából, míg a Tények Plusz a 4 éves vagy annál idősebbek körében 14,1%-os, a 18-59 évesek körében 11,8%-os, a 18-49 évesek körében pedig 11,4%-os közönyégarányt mondhat magáénak.

A TV2 kábelportfóliójának egyik zászlóshajója, a Mozi+ októberben a 2 fő kereskedelmi csatorna után újra a legnézettebb csatorna lett a 18-59 évesek körében (4,1% SHR), és ezzel az eredménnyel 2021-ben továbbra is megőrizte a legnézettebb kábelcsatorna címét ebben a célcsoportban.

 

A TV2 online platformját is rengeteg látogató kereste fel októberben. A videó megtekintések (VV) száma több mint 12 millió (12.196.970), az egyedi felhasználók (RU) száma közel 3 millió (2.800.988), az oldal megtekintések (PV) száma pedig 62 millió (62.671.834) volt a tizedik hónapban. A TV2 Play és a Dancing with the Stars online felülete rekordot is döntött már a hónap elején: október 3-án a videó megtekintések (VV) száma kis híján elérte az 1 milliót (955.620), az oldal megtekintések (PV) száma közel 8 millió (7.755.035), az egyedi felhasználók (RU) száma pedig 694.960 volt! Ezzel a legmagasabb számokat hozta versenytársaival szemben október 3-án a TV2 Csoport online felülete. A Dancing with the Stars online kísérőműsorai és Sztárban Sztár leszek! reklámszünetei alatt látható exkluzív interjúk is sokakat érdekelnek: szombat és vasárnap esténként több tízezren követik figyelemmel az élő stream-et a TV2 Play oldalán, melyre október végéig már közel 400 ezren regisztráltak. (x)

Live + As live adatok

Forrás: Nielsen Közönségmérés/TV2 Kutatás, Gemius Hungary Kft.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Erre számíthatnak jövőre a vállalkozások

Az ünnepek közeledtével az üzleti életben is megkezdődik az évértékelés, illetve a 2022-re kitűzött célok megfogalmazása és a stratégiai tervezés. A hullámzó válsághelyzet és a folytonos bizonytalanság miatt még a legnagyobb piaci szereplők is...

Újabb mesés reklámfilmmel rukkolt elő a Medve

Idén ősszel új termékeket vezetett be a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt., a Medve darabolt és szeletelt sajtok népszerűsítésére külön reklámfilmet hoztak létre. Az edami, gouda és ementáli sajtok szintén a Medve műhelyében...

Kevés az új autó, pörög a használtimport

Novemberben 11 963 használt személyautót regisztráltak az országban a DataHouse adatai szerint, ami a tavaly novemberi szinthez képest 17,3 százalékos növekedést jelent. Eközben új személygépkocsiból csupán 9 495 darabot helyeztek forgalomba az előző hónapban,...

Akadálymentesítik a MediaMarkt üzleteit

Magyarországon a mérési módszertantól függően fél- és másfélmillió közöttire tehető azon emberek száma, akiket egészségi állapotuk korlátoz abban, hogy kiteljesítsék az életüket. Pedig ők is, mint bárki más, szeretnének teljes értékű életet élni, de...

Okosotthonra vágynak a magyarok

Minden harmadik válaszadó tervezi, hogy belekezd otthona „felokosításába”, a legtöbben 50 és 100 ezer forint között költenének erre – derül ki a Schneider Electric online felméréséből. Az idén a világ legfenntarthatóbb vállalatának választott cég...

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

Megvan Karas utódja az NMHH-nál

Koltay Andrást nevezte ki Áder János az NMHH elnökének, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem (NKE) rektora december 4-től 9 éven át irányíthatja a szervezetet. Elődje, Karas Monika októberben mondott le, kevesebb mint egy évvel megbízása...

Budapesti és szolnoki frekvenciák találtak gazdára

Budapesten a Katolikus Rádió Zrt., Szolnokon a Best Radio Kft. nyert újabb frekvenciát a Médiatanács döntése alapján. Az egykor a Klubrádió által használt frekvencia értékesítését is megkezdik. A Médiatanács eredményt hirdetett a Budapest 102,1...

Így hatott a régiós reklámpiacra a járvány

A járvány következtében átalakultak a tartalomfogyasztási szokások, és régiós szinten 1,2 milliárd euróval estek a reklámköltések 2020-ban, a magyar állam azonban 21 százalékkal többet fordított hirdetésekre az egy évvel korábbihoz képest, ennek jelentős részét...

Így találhatnak befektetőt a startupok

Rohamléptekben növekszik a budapesti startup ökoszisztéma, az induló cégek pedig egyre több finanszírozási lehetőség közül választhatnak. A Start it @K&H hazai kockázati tőkebefektetők és angyalbefektetők bevonásával szervezett befektetői napján a legnépszerűbb megoldásokról és a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újra képernyőre kerül a Pénzt vagy éveket!

Visszatér a képernyőre a Pénzt vagy éveket!, a vetélkedő új évadában a sztárpároknak továbbra is csak annyi a dolguk, hogy kitalálják az előttük álló civil emberek életkorát, és ha ügyesen játszanak, akár 10 millió...

Erre számíthatnak jövőre a vállalkozások

Az ünnepek közeledtével az üzleti életben is megkezdődik az évértékelés, illetve a 2022-re kitűzött célok megfogalmazása és a stratégiai tervezés. A hullámzó válsághelyzet és a folytonos bizonytalanság miatt még a legnagyobb piaci szereplők is...

Újabb mesés reklámfilmmel rukkolt elő a Medve

Idén ősszel új termékeket vezetett be a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt., a Medve darabolt és szeletelt sajtok népszerűsítésére külön reklámfilmet hoztak létre. Az edami, gouda és ementáli sajtok szintén a Medve műhelyében...

Kevés az új autó, pörög a használtimport

Novemberben 11 963 használt személyautót regisztráltak az országban a DataHouse adatai szerint, ami a tavaly novemberi szinthez képest 17,3 százalékos növekedést jelent. Eközben új személygépkocsiból csupán 9 495 darabot helyeztek forgalomba az előző hónapban,...

Akadálymentesítik a MediaMarkt üzleteit

Magyarországon a mérési módszertantól függően fél- és másfélmillió közöttire tehető azon emberek száma, akiket egészségi állapotuk korlátoz abban, hogy kiteljesítsék az életüket. Pedig ők is, mint bárki más, szeretnének teljes értékű életet élni, de...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

Zöld fogadalmak karácsonyra

Egy újabb csoki fondue a céges karácsonyon, már van egy a szekrényben, sohasem használom. Tetszetős „Boldog Karácsonyt” bögre egy baráttól, de már roskadásig tele a polc bögrékkel. Egy ing a nagynénitől, ami természetesen nem...

Újrahasznosított műanyaggal erősít a TotalEnergies

A TotalEnergies felavatta Synova nevű üzemének normandiai bővítését, mely vezető vállalat az újrahasznosított polipropilén gyártásában. A TotalEnergies ezzel megduplázza az újrahasznosítható műanyagok mechanikai feldolgozására szolgáló termelési kapacitását, hogy kielégítse a fenntartható anyagok iránti növekvő...

DATA