- Hirdetés -

Új ügyvezetővel folytatja a GreenGo

|

- Hirdetés -

Átalakítja cégvezetését Budapest első, kizárólag elektromos flottát üzemeltető közösségi autómegosztója, a GreenGo: új ügyvezetővel, az alapító új felelősségi körrel, valamint új marketingvezetővel bővül a cég HR fronton. A magyar startup nem pusztán a cégvezetésben változtat, de a flottájában is újít. A cég fokozatos ütemben cseréli le nagyobb hatótávolságú modellekre az autókat. Az év vége pedig elhozza az 5. születésnapot is a GreenGo számára.

Októbertől jelentős változások történtek a GreenGo vezetésében. Új ügyvezetőként lépett előre Ádám Boglárka, korábbi marketingvezető.

„A GreenGo a fővárosi mobilitás terjedésében és egy környezettudatosabb, fenntarthatóbb jövő kialakításában játszik rendkívül fontos szerepet. A folyamatos fejlődés mellett további célom, hogy az eddigi előremutató visszajelzéseket beépítve még többen használják elektromos autóinkat és a greengózást még inkább közösségi élménnyé varázsoljuk, valamint a szolgáltatásunkat igénybe vevők bizalmát és elégedettségét tovább növeljük. Hiszek abban, hogy minden ember maga alakítja a saját környezetét apró, tudatos lépések megtételével.” – mondja Ádám Boglárka ügyvezető.

Az alapító és korábbi ügyvezető Michaletzky Bálint ezentúl, mint fejlesztési vezető felel majd a GreenGo innovációs irányaiért és a felhasználói élmény növeléséért.

„A cégvezetési feladatokat átadtam Boglárkának, hogy inkább a szakmai kérdésekkel, fejlesztési feladatokkal tudjak foglalkozni. Boglárkát természetesen támogatni fogom ügyvezetői feladataiban, valamint azon fogok dolgozni, hogy a fejlesztési igényeket becsatornázzam, illetve a megvalósítás során a fejlesztést levezényeljem. Ezen kívül azon leszek, hogy minél több városban tudjuk elindítani a GreenGo e-carsharing szolgáltatását” – mondja terveiről Michaletzky Bálint fejlesztési vezető.

Új marketingvezetőként pedig Koltai Dóra érkezett, aki korábban telekommunikációs és média cégeknél szerzett marketingvezetői tapasztalatot.

„Nagyon örülök, hogy egy olyan vállalathoz és márkához társulhatok, amely értékrendje hozzám személyesen is közel áll, és közösen tehetünk egy környezettudatosabb életmódért. Az a célom, hogy a GreenGo márkát olyan szilárd és konzisztens stratégiára építsük, amelynek következtében 100 százalékban elektromos flottánk még több ember számára lesz kézenfekvő és tudatos választás a közlekedésben” – mondja Koltai Dóra, marketingvezető.

A cégvezetés mellett folyamatosan változik a GreenGo flottája is. A jelenleg 320 autóból álló flottát fokozatosan cseréli le nagyobb akkumulátorral rendelkező modellekre a cég Budapesten. Az új személygépkocsik lehetővé teszik az eddigi 100-140 km helyett az akár dupla távolság megtételét is egyetlen töltéssel. Ez a várakozások szerint még inkább növeli majd a gyors, hatékony, fenntartható és megfizethető, autómegosztáson alapuló közlekedési formát kínáló GreenGo felhasználói körét. A szolgáltatást igénybe vevők ugyanis egyre gyakrabban használják hosszabb, városon kívüli, akár több napos vidéki utakra a GreenGo autóit.

A magyar startup november végén ünnepli 5. születésnapját. Az esemény és az év végi ünnepek alkalmából még rengeteg újdonság várható a GreenGo háza táján.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Erre számíthatnak jövőre a vállalkozások

Az ünnepek közeledtével az üzleti életben is megkezdődik az évértékelés, illetve a 2022-re kitűzött célok megfogalmazása és a stratégiai tervezés. A hullámzó válsághelyzet és a folytonos bizonytalanság miatt még a legnagyobb piaci szereplők is...

Újabb mesés reklámfilmmel rukkolt elő a Medve

Idén ősszel új termékeket vezetett be a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt., a Medve darabolt és szeletelt sajtok népszerűsítésére külön reklámfilmet hoztak létre. Az edami, gouda és ementáli sajtok szintén a Medve műhelyében...

Kevés az új autó, pörög a használtimport

Novemberben 11 963 használt személyautót regisztráltak az országban a DataHouse adatai szerint, ami a tavaly novemberi szinthez képest 17,3 százalékos növekedést jelent. Eközben új személygépkocsiból csupán 9 495 darabot helyeztek forgalomba az előző hónapban,...

Akadálymentesítik a MediaMarkt üzleteit

Magyarországon a mérési módszertantól függően fél- és másfélmillió közöttire tehető azon emberek száma, akiket egészségi állapotuk korlátoz abban, hogy kiteljesítsék az életüket. Pedig ők is, mint bárki más, szeretnének teljes értékű életet élni, de...

Okosotthonra vágynak a magyarok

Minden harmadik válaszadó tervezi, hogy belekezd otthona „felokosításába”, a legtöbben 50 és 100 ezer forint között költenének erre – derül ki a Schneider Electric online felméréséből. Az idén a világ legfenntarthatóbb vállalatának választott cég...

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

Megvan Karas utódja az NMHH-nál

Koltay Andrást nevezte ki Áder János az NMHH elnökének, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem (NKE) rektora december 4-től 9 éven át irányíthatja a szervezetet. Elődje, Karas Monika októberben mondott le, kevesebb mint egy évvel megbízása...

Budapesti és szolnoki frekvenciák találtak gazdára

Budapesten a Katolikus Rádió Zrt., Szolnokon a Best Radio Kft. nyert újabb frekvenciát a Médiatanács döntése alapján. Az egykor a Klubrádió által használt frekvencia értékesítését is megkezdik. A Médiatanács eredményt hirdetett a Budapest 102,1...

Így hatott a régiós reklámpiacra a járvány

A járvány következtében átalakultak a tartalomfogyasztási szokások, és régiós szinten 1,2 milliárd euróval estek a reklámköltések 2020-ban, a magyar állam azonban 21 százalékkal többet fordított hirdetésekre az egy évvel korábbihoz képest, ennek jelentős részét...

Így találhatnak befektetőt a startupok

Rohamléptekben növekszik a budapesti startup ökoszisztéma, az induló cégek pedig egyre több finanszírozási lehetőség közül választhatnak. A Start it @K&H hazai kockázati tőkebefektetők és angyalbefektetők bevonásával szervezett befektetői napján a legnépszerűbb megoldásokról és a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újra képernyőre kerül a Pénzt vagy éveket!

Visszatér a képernyőre a Pénzt vagy éveket!, a vetélkedő új évadában a sztárpároknak továbbra is csak annyi a dolguk, hogy kitalálják az előttük álló civil emberek életkorát, és ha ügyesen játszanak, akár 10 millió...

Erre számíthatnak jövőre a vállalkozások

Az ünnepek közeledtével az üzleti életben is megkezdődik az évértékelés, illetve a 2022-re kitűzött célok megfogalmazása és a stratégiai tervezés. A hullámzó válsághelyzet és a folytonos bizonytalanság miatt még a legnagyobb piaci szereplők is...

Újabb mesés reklámfilmmel rukkolt elő a Medve

Idén ősszel új termékeket vezetett be a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt., a Medve darabolt és szeletelt sajtok népszerűsítésére külön reklámfilmet hoztak létre. Az edami, gouda és ementáli sajtok szintén a Medve műhelyében...

Kevés az új autó, pörög a használtimport

Novemberben 11 963 használt személyautót regisztráltak az országban a DataHouse adatai szerint, ami a tavaly novemberi szinthez képest 17,3 százalékos növekedést jelent. Eközben új személygépkocsiból csupán 9 495 darabot helyeztek forgalomba az előző hónapban,...

Akadálymentesítik a MediaMarkt üzleteit

Magyarországon a mérési módszertantól függően fél- és másfélmillió közöttire tehető azon emberek száma, akiket egészségi állapotuk korlátoz abban, hogy kiteljesítsék az életüket. Pedig ők is, mint bárki más, szeretnének teljes értékű életet élni, de...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

Zöld fogadalmak karácsonyra

Egy újabb csoki fondue a céges karácsonyon, már van egy a szekrényben, sohasem használom. Tetszetős „Boldog Karácsonyt” bögre egy baráttól, de már roskadásig tele a polc bögrékkel. Egy ing a nagynénitől, ami természetesen nem...

Újrahasznosított műanyaggal erősít a TotalEnergies

A TotalEnergies felavatta Synova nevű üzemének normandiai bővítését, mely vezető vállalat az újrahasznosított polipropilén gyártásában. A TotalEnergies ezzel megduplázza az újrahasznosítható műanyagok mechanikai feldolgozására szolgáló termelési kapacitását, hogy kielégítse a fenntartható anyagok iránti növekvő...

DATA