A 15 évesnél idősebb magyarok közel háromnegyede számít internethasználónak a DKT adatai alapján összeállított elemzés szerint, amit az NMHH hozott nyilvánosságra. A legtöbb felhasználót a magazinok érték el, mégis a híroldalakon töltik a legtöbb időt a hazai netezők.
A harmadik negyedévben a 15 évesnél idősebb hazai lakosok 73,2 százaléka használta az internetet a DKT adatai szerint. Az elemzés alapján kijelenthető, hogy a fiatalabb generációk körében jobban elterjedt az internethasználat. A mérésben szereplő legfiatalabbak, a Z generáció (15-24 éves) körében 93,5 százalékos internetpenetrációt mértek, míg az Y generáció (25-40 éves) esetében 92,4 százalékosat. Az X generáció (41-56 éves) 79,6 százalékos értékkel szerepel, az idősebbek körében viszont már látványosan csökken a netezők aránya. A baby boomerek (57-75 éves) esetében már csak 57,1 százalék, míg a legidősebb, a tanulmány által háborúsnak nevezett generáció (76 éves vagy idősebb) csupán hat százaléka használja a világhálót.
A legtöbb felhasználót a magazinok érik el, a harmadik negyedévben havonta átlagosan valamivel több mint 5,3 millió látogatóval számolhattak az ebbe a kategóriába tartozó felületek összesen. A híroldalak esetében ez az érték 5,2 millió volt, míg a harmadik legnépszerűbbnek számító kategória, a közhasznú/információ/linkgyűjtemény 4,6 millió egyedi felhasználót tudott elérni.
Az ott töltött időt vizsgálva viszont a híroldalak vezetnek 3 óra 57 perccel, a második ebben a mutatóban a közösségi média, 2 óra 27 perccel, a magazinok pedig 2 óra 11 perces eredményt értek el.