- Hirdetés -

Nagyon rákattant a világ a streamingre

|

- Hirdetés -

Ötödével nőtt a streaming videótartalmak fogyasztására szánt idő globális szinten a harmadik negyedévben az előző három hónaphoz képest a Conviva friss elemzése szerint. A legnagyobb mértékben az okostévés fogyasztás bővült, majdnem kétharmadával.

A streaming adatok elemzésére szakosodott társaság harmadik negyedéves adatai azt mutatják, hogy a koronavírus-járvány miatt látványos növekedésnek indult streaming videófogyasztás továbbra is dinamikusan bővül. A harmadik negyedév az előző három hónaphoz képest újabb 21 százalékos növekedést hozott.

A legtöbb időt a televíziókészülékek előtt ülve töltjük streaming videók nézésével, ezek az eszközök 73 százalékos részesedéssel bírnak globális szinten, de azért nagy földrajzi régiónkként komoly eltérések vannak. Észak-Amerikában például 82 százalékos a részesedésük, míg Ázsiában a számítógép és az okostelefon jóval népszerűbb, így ott a tévéket csak a streamingelési idő 14 százalékában használják.

A leggyorsabban egyébként az okostévéken nőtt a streaming tartalmak fogyasztására szánt idő, 64 százalékos bővülést mértek ezeken az eszközökön. Az okostelefonokon 32, míg asztali számítógépeken 30 százalékkal nőtt a nézési idő.

A tévés szegmensben (okostévék, csatlakoztatott tévék, játékkonzolok) a Roku a legnagyobb piaci szereplő, a streaming videótartalmak fogyasztására szánt idő 31 százalékában az ő eszközüket használják. Az Amazon Fire TV 17, míg a Samsung 12 százalékos részesedéssel bír.
- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új rekordot állított fel a Yettel

2024. március 26-án több százan doboltak egyszerre Magyarország különböző pontjain, hogy hazai ütősrekordot állítsanak fel. A kísérlet apropóját az adta, hogy 30 éve indította el a Yettel – akkor még Pannon GSM néven –...

Ezek lesznek idén a legmeghatározóbb divattrendek

A Z generáció nem várja meg, hogy a divatipar megszabja mi a menő, hanem megalkotja saját trendjeit. Manapság ezek a trendek a nagy divatmárkákra is hatással vannak, amelyek a Z generáció ízlésvilágához igazítják kollekcióikat....

Új évaddal tér vissza az Adom a napom

Április 15-én hétfőn 20 órakor 3. évadával tér vissza a VIASAT3-ra Magyarország egyik kedvenc élő talkshowja, az Adom a napom. „Mutasd meg a napod, megmondom, ki vagy!” – tartja a műsor kapcsán Geszti Péter,...

Televíziós Újságírók Díja: megvannak az idei nyertesek

Győzteseket hirdettek a Televíziós Újságírók Díja gálaeseményen március 27-én este. A legjobb női műsorvezető Lékai-Kiss Ramóna lett, Till Attila kapta a legjobb férfi műsorvezetőnek járó elismerést, Miklósa Erikát a zsűritag kategóriában díjazták, Sztarenki Dóra...
Szabó Balázs RTL

Az RTL már javában készül a Bajnokok Ligájára

Amikor egyszerre hét meccs lesz egy időpontban, akkor mind a hetet láthatják magyar kommentárral a nézők – mondja a Bajnokok Ligája közvetítések kapcsán Szabó Balázs, az RTL Magyarország tartalmak menedzseléséért felelős vezérigazgató-helyettese. A szakember...

Új vezetőt nevezett ki a Decathlon

A sportszerforgalmazó márka új marketing és brand igazgatója számára nem ismeretlen a terep, bár Herczeg Lilla január 1-jétől tölti be új pozícióját, a Decathlon csapatát viszont már 2012 óta erősíti. A szakember az elmúlt...

Így ünnepli a nők sikereit a Glamour

A GLAMOUR Women of the Year gálát idén immár 15. alkalommal rendezte meg a Ringier Hungary. A díjátadó gála célja a kezdetektől az, hogy a hazai társadalomban nagyobb teret adjon a nők által elért...

Kiberbűnözés – veszélyben az idősek

Az 50–79 éves magyarországi internetezők 97 százaléka napi rendszerességgel használja az internetet. Bár átlagosan mintegy két órát töltenek naponta az interneten, kevesen tartoznak a digitálisan felkészültek közé, ezért jobbára bizalmatlanok és kevésbé tudatosak –...

Elkészült a legbefolyásosabb magyar nők listája

Tizedik alkalommal tette közzé a Forbes a legbefolyásosabb magyar nők listáját. Az üzleti magazin idén is négy kategóriában rangsorolt: közélet, üzlet, média és kultúra, utóbbinak az élén debütált Karikó Katalin Nobel-díjas kutató. Új belépőként...

Nélkülözhetetlen mobilappok húsvétra

Közeleg a húsvét, a szórakozást pedig új szintre lehet emelni pár jópofa, játékos alkalmazásról, legyen szó a gyerkőcök foglalkoztatásáról vagy családi kikapcsolódásról. A HONOR pár olyan androidos alkalmazást szedett össze, amik remekül jönnek majd...
- Hirdetés -