Az AVON Magyarország új szakembert igazolt csapatába, aki kifejezetten az online jelenlét további erősítését és stratégiai növekedését hivatott segíteni. Györke Ádám, online marketing és e-kereskedelmi vezetőként 2021. októberében érkezett a vállalathoz, feladata a digitális marketingstratégia megalkotása és végrehajtása a tervezéstől egészen az online médiavásárlásig, illetve optimalizálásig.
Az AVON a világ egyik legnagyobb, kizárólag szépségiparral foglalkozó vállalata. Az idén 135 éves vállalat folyamatosan arra törekszik, hogy a kor elvárásainak megfelelően alakítsa üzleti modelljét, amelynek még ma is az egyik legmeghatározóbb építőköve a közvetlen kapcsolatokra épülő Tanácsadói hálózata. Az elmúlt években a Tanácsadói munkát segítik különféle digitális eszközök, csatornák, így az Avon ON elnevezésű digitális platform is, amely az online értékesítést, a közösségi média jelenlétet teszi hatékonyabbá. Az AVON Open Up stratégiája és a digitális jelenlét további erősödése tette indokolttá az új szakember bevonását a vállalat stratégiai tervezésébe.
Györke Ádám neve nem ismeretlen a szakmában, hiszen az online marketing és média szakértő sok éves tapasztalattal rendelkezik a médiatervezés és -vásárlás, a digitális marketing, az online és offline kampánykezelés, valamint az e-kereskedelem területén. A 44 éves szakember többek között az Erste Banknál és a Nestlenél szerzett marketing és digitális területen tapasztalatot, majd az eMAG marketing igazgatói pozícióját töltötte be. Egy rövid, startup-os kitérő után került az AVON-hoz, ahol feladata többek között az e-kereskedelmi és online marketing csapat és a hozzájuk tartozó magyarországi tevékenységek irányítása.