- Hirdetés -

Ismét behúzott egy hetet az X-Faktor

|

Az RTL Klub tehetségkutatója bizonyult a múlt hét legnézettebb műsorának. Bőven a csatornaátlag felett hozott a TV2-n a Farm VIP. Bekerült a tíz legnézettebb műsor közé a vasárnapi Forma-1 futam is.

Az elmúlt héten az RTL Klub főműsoridős közönségaránya 0,7 százalékponttal, a TV2-é 0,6 százalékponttal nőtt, azaz összességében nem nagyon változtak a két csatorna közötti erőviszonyok. A hétfőtől péntekig terjedő időszak is egészen hasonló közönségarányokat hozott, mint a teljes hét (RTL Klub: 16,1%, TV2: 10,9%). A szombat estét nagy fölénnyel, 22,9 százalékos share-rel nyerte az RTL Klub, a TV2 8,5 százalékot ért el. A vasárnapi főműsoridő viszont a TV2-é volt, 11,4 százalékot hoztak, miközben az RTL Klub 10,9 százalékot.

Csoportszinten, a 18-49 éveseknél és főműsoridőben az RTL Magyarország nyerte a hetet 28,9 százalékos közönségaránnyal. A TV2 Csoport csatornái 23,3 százalékot produkáltak. A nemzetközi televíziós portfóliók külön versenyét ismét az AMC nyerte 4,9 százalékos share-rel, a 4,7 százalékos ViacomCBS és a 3,7 százalékos Antenna Group előtt.

48. hét / 47. hét / 46. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 16,3% / 15,6% / 16,8%
TV2 – 10,6% / 10% / 14,2%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (48. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 4,8% (3,7%)
Híradó – 16% (15,9%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 14,5% (12,8%)
A Konyhafőnök VIP – 16,9% (15,2%)

TV2
Remények földje – 12,8% (13,1%)
Tények – 13,4% (14,7%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 10,3% (10,9%) – hétfőtől szombatig
Farm VIP – 14,7% (14,8%)
Farm, ahol éltünk – 8,2% (8,8%)

Ami a hétköznapokat illeti, egész hasonló volt a helyzet, mint a korábbi héten. Azaz a TV2-n futó Farm VIP magasan a csatornaátlag felett teljesített és a műsoridejében egész jól tartotta a lépést a Konyhafőnök VIP-val. Viszont a Farm nettó műsorideje majdnem egy órával rövidebb a Konyhafőnöknél és a reality háttérműsora, a Farm, ahol éltünk már kevésbé csigázta fel a nézőket. Így viszont összességében a Konyhafőnök VIP hozta az estéket, ráadásul erősödött is a 47. héthez viszonyítva.

Szombaton az X-Faktor a maga 26,4 százalékos közönségarányával lazán behúzta az estét, nagy előnnyel nyerték a sávjukat. Vasárnap a TV2-n elstartolt A Nagy Ő, ami 11,2 százalékos közönségaránnyal kezdett és a közös műsorsávjában nagyjából egálban hozott az RTL Klubon sugárzott filmmel (a teljes lakosságnál nyerte a sávját A Nagy Ő).

A hét legnézettebb műsora cím az X-Faktoré volt a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is. Előbbinél 401 ezer, utóbbinál 871 ezer nézője volt a tehetségkutatónak. Az RTL Klub második legjobban teljesítő műsora a 18-49 éveseknél a Konyhafőnök VIP szerdai adása volt, amire 250 ezren voltak kíváncsiak. A teljes lakosságnál pedig a kedd esti RTL Híradó végzett a második helyen 778 ezres nézettséggel.

A TV2 két legnézettebbje a 18-49 éveseknél a szerdai Farm VIP (224 ezer néző) és A Nagy Ő (190 ezer néző). A teljes lakosságnál a vasárnap esti Tények bizonyult a TV2 legnézettebb műsorának (763 ezer néző), a második legerősebb a csütörtöki Farm VIP volt (740 ezer néző).

A műsoros top 10-be az RTL Klub és a TV2 produkciói mellett az M4 Sport egyik közvetítése is bekerült, méghozzá a vasárnapi Forma-1 futam, ami most a főműsoridőre esett. A verseny a 18-49 éveseknél 211 ezer nézőt vonzott 12,8 százalékos share mellett, a teljes lakosságnál pedig 524 ezret tett ki a nézőszáma, a közönségaránya pedig 11,4 százalékot.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2021_48het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2021_48hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...