Bihari Zsuzsát, Village Media ügyvezető igazgatóját kérdeztük a portfóliójuk összetételéről és az általuk kínált különleges hirdetési megoldásokról. A szakember elmondta azt is, hogy milyen volt az idei évük.
– Miért választottátok a Village Media nevet?
– A Village Media 2016-ban elsősorban vidéki városok, települések helyi aktualitásait feldolgozó kiadványok, televíziócsatornák, rádiók, webes felületek hirdetéseinek értékesítésére jött létre. A Village egyedülálló, országos lefedettségű, minden médiatípusra kiterjedő hiperlokális portfóliót alkotva kínál megjelenési lehetőségeket a reklámozók számára. A névválasztás ezt az alapcélt szolgálta, de a működésünk azóta jelentősen bővült.
– Mekkora most a sales house portfóliója?
– Jelenleg 498 médium hirdetési felületeire tudunk azonnali foglalásokat abszolválni. A felhasználói kutatások és az iparági szoftverek mutatói alapján a helyi tartalmak, médiumok az ott élők számára jelenleg is kiemelten fontosak. A hirdetők és az ügynökségek pedig a közreműködésünkkel a legkedvezőbb feltételek mentén használhatják kampányaik során e felületeket. Folyamatosan optimalizáljuk hiperlokális divíziónkat, ezzel párhuzamosan jelenleg 56 olyan tematikus kiadvány felületeit is értékesítjük, amelyek tartalmaik mentén az olvasói paraméterek, felhasználói szokások alapján definiálják jól profilozható közönségüket.
– Volt olyan kampányotok mostanában, ami a megoldásait vagy a médiaválasztást tekintve rendhagyónak számított?
– A Village majd minden kampánya rendhagyó, a felületek-kreatívok komplexitása miatt, de az olyan megoldásokkor mutatkozik meg leginkább az egyediségünk, ahol valamennyi készségünket felhasználja a hirdető. Például nemrég elemeztük egy exkluzív szépségápolási termékeket forgalmazó ügyfelünk kampányának statisztikáit, amely során tartalmi típusú megjelenéseket kombináltunk display hirdetésekkel, és ezeket a nagyobb hiperlokális csatornákon, valamint prémium tematikus felületeinken helyeztük el. Kizárólagos értékesítői vagyunk a pénztárgépszalagok, sorszámhívók hátoldalán elhelyezhető hirdetési felületre vonatkozó szabadalomnak, amit jelenleg ismertetünk a piaccal.
– Összességében milyen volt a Village Media idei éve?
– Pontos adatokat még nem tudok mondani, azonban a portfóliónk jelentős bővülésének, a kiadók fejlesztéseinek, valamint a szervezeti fejlesztésünknek köszönhetően növekvő eredménnyel zárjuk az idei évet.
A sales house-okról készített teljes összeállításunkat megtalálja a Marketing & Média legfrissebb lapszámában.