- Hirdetés -

Topvezetők 2021-ről és 2022-ről: Hidvégi Krisztina és Sopov István

|

Sorozatunk következő részéből kiderül, hogy mennyivel bővült a Loung Group csapata, illetve arról is beszélt Hidvégi Krisztina, hogy a Covid-járvány milyen nyomokat hagyott az emberekben. Sopov István, a piaci szereplők előtt álló lehetőségekről és az Adaptive Media jövő évi terveiről is beszámolt.

Megőrizni a minőséget

Hidvégi Krisztina, Lounge Group, médiaigazgató

Növekedésben

Az idén 21 új ügyfél csatlakozott a cégcsoportunkhoz. Emellett a projektjeink számában is 30 százalékos növekedést értünk el. Ezekkel összefüggésben kifejezetten a kampányainkkal kapcsolatos kezelt büdzsénk is megnőtt, közel 24 százalékkal. Csak a reklámközzététellel kapcsolatos projektjeinkben a költéseink 12 százalékos emelkedést mutatnak a tavalyi évhez viszonyítva. Növekedésünk a piaci trendeket követi. Az első tíz hónapban, megelőző év ugyanezen időszakához képest 37 százalékos reklámköltési bővülést produkált a teljes piac. Ezeket a növekedéseket emberi erőforrásban is fontos lekövetni. Az idén több mint másfélszerese az újonnan érkezett kollégáink száma, a munkahelyváltókéhoz képest, sőt az idén 2,5-szer több új munkatárs választotta a Lounge Groupot munkahelyként, mint az előző évben. Összességében pedig 30 százalékkal növekedett a teljes cégcsoport létszáma.

 

Nyomot hagyott

Vezetői aspektusból fontos, hogy a mentalitásban óriási nyomot hagyott a Covid, illetve ennek következtében a tartós otthoni munkarendben eltöltött hosszú időszak. A társadalmi feszültség és a szorongás egyre több platformon tetten érhető. Vezetőként korábban is a munkatársak szemléletének, mentalitásának irányba állításában hittem, most ez lett még nehezebb.

Sok múlik a jó munkaerőn

Bármilyen piacról beszélünk, egy sikeresen növekvő vállalat számára hatalmas felelősség az üzleti eredmények mellett megőrizni azt a minőséget, amely a növekedéséhez segítette. Ezért a jövő év legfontosabb kihívása számunkra is, hogy a megnövekedett ügyfél- és projektszám mellett legalább a már elért, így tőlünk megszokottá vált minőségben tudjuk megvalósítani ügyfeleink teljes körű kiszolgálását. Ebben pedig nagyon sok múlik most is a jó munkaerőn, míg a munkaerőpiac sosem látott kihívásokkal küzd. Célom, ahogy a Lounge Group teljes vezetőségének is célja, hogy az elkövetkezendő időszakban megtaláljuk egy válsághelyzetben mentalitásában megváltozott munkatárs irányba állításának kulcsát és ebben segítő kezet nyújtsunk a többi iparági szereplőnek is. Már idén elindítottuk erre nagyszabású Munkadinamika projektünket.

Tervezett ütemben haladunk

Sopov István, Adaptive Media, ügyvezető igazgató

2021

Nagyon sikeres évet zárunk azt idén. A legtöbb kiadványunk árbevételét sikerült növelni és tovább tudtuk emelni az előremutató vagy fenntartható formátumokból származó bevételek részarányát. A tervezett ütemben haladunk a szervezetfejlesztéssel, a bevételszerzés mellett ez volt a fő fókuszunk 2021-ben. Létrehoztuk az operatív vezetői pozíciót a csapatunkban, amelybe Nyári Fruzsinát neveztük ki. Az ő vezetésével sikerült fenntartani és tovább javítani a 2020-ban megkezdett, otthoni munkavégzésre épülő csapatmunkát, és ez az egész cég működésében egy sor innovációra ösztönzött minket.

 

 

Keseregni vagy tenni?

Jövőre a piacunknak tovább kell őrlődnie azzal kapcsolatban, hogy elég-e a digitális hirdetési világ új kihívásaival kapcsolatban csak keseregni, vagy érdemes valamit tenni is a tartalomipar és a hazai kiadók fennmaradása érdekében. Nagyon jó példa a podcastokkal kapcsolatos mindenre kiterjedő aktivitás és a beruházások megjelenése, érdemes lenne ezt kipróbálni a nagyobb bevételt hozó területeken is. Ha lesz nyitottság az ilyen piacépítő kezdeményezésekre, akkor abban mi is nagyon erősen részt vennénk.

Színvonalasabb környezet

Nagyon szeretnénk a hirdető számára értékesebb és ezért magasabb árú formátumokat tovább népszerűsíteni, hogy a kiadók számára rentábilis legyen kevesebb hirdetést megjeleníteni és összességében színvonalasabb környezetet teremteni a tartalomnak és a reklámoknak.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...