- Hirdetés -

Hétköznapi arcokkal kampányol a BioTechUSA

|

Légy Önmagad” felhívással indít imázsépítő és vásárlásösztönző kampányt a több mint 20 éves BioTechUSA, hogy megmutassa, termékei univerzálisak és gendersemlegesek. Az étrendkiegészítői nemcsak élsportolóknak és testépítőknek szólnak, hanem mindenkinek, akinek célja fittebb és egészségesebb életet élni, hiszen a mozgás öröme mindenkié. Ne várjunk a holnapra, se másokra, minden nap egy új lehetőség, hogy még többet hozzunk ki magunkból.

A BioTechUSA „A mozgás, ami összeköt” kampány után ismét a közösségre helyezi a hangsúlyt. Legújabb kampánya egy figyelemfelhívás, hogy céljainkat mindig úgy tűzzük ki, hogy saját magunkkal és ne másokkal versenyezzünk. Mindenkinek mást jelent önmagának lenni és különböző utakat járunk be, hogy saját magunk legjobb verziójává váljunk. Egy azonban alapvetően közös mindannyiunkban: mindenki szeretne fittebb és egészségesebb lenni, jobban érezni magát a bőrében, elégedettebben belenézni a tükörbe, ebben pedig termékeivel, szaktanácsadással és online életmód programjával a BioTechUSA a megfelelő partner. A tudatos táplálkozásnak szerves része a táplálékkiegészítés, mely hozzájárul ahhoz, hogy minél tovább élvezhessük kedvenc sportágunkat a maximumon, ezt jelenti a BioTechUSA szlogenje, a The Feeling of Success.

Több mint kétezer jelentkezőből választották ki a reklámarcokat

A vállalat olyan hétköznapi embereket keresett a kampányához, különböző korú nőket és férfiakat, akik már elindultak az életmódváltás útján, van történetük és képesek másokat is inspirálni arra, hogy vágjanak bele. Hatalmas volt az érdeklődés, mintegy kétezren jelentkeztek és tíz fő – Cservenyák Anikó, Hanka Adrienn Éva, Kiss-Maczika Réka, Márton Éva Izabella, Pomázi Rebeka, Bölkény Balázs, Molnár Botond, Pardy Miklós, Stumpf Patrik és Szabó Viktor – került kiválasztásra.

„Mindig célunk volt támogatni és motiválni azokat, akikben megvan az elhatározás, hogy változtassanak magukon. Akiknek fontos, hogy legyőzzék korlátaikat és tegyenek azért, hogy igazi önmaguk lehessenek. A kampány célja, hogy arra irányítsa a figyelmet, hogy mindenkinek mást jelent önmagának lenni, de a céljainkat el kell érnünk ahhoz, hogy meg tudjuk teremteni azt a külső-belső harmóniát, ami a kiegyensúlyozott és teljes élethez kell. Reméljük, hogy ledöntünk olyan már nem létező elvárásokat és sztereotípiákat, amelyek felett eljárt az idő. Bízunk benne, hogy felhívásunkkal segíthetünk abban, hogy egyre többen élhessenek végre vagy újra egy teljesebb, sportosabb és egészségesebb életet, külsőleg, de legfőképpen belsőleg – mondta el a kampány kapcsán Tóth Szabolcs Attila marketing igazgató.

Ha változtatni szeretnénk, kezdjük el most

A kampány fő elemei a kreatívok, amelyekkel országszerte hétszáz óriásplakáton és kétszáz citylighton találkozhatunk. A reklámarcokkal rövid videók is készültek, hogy jobban megismerhessük a történetüket és a motivációjukat. Teljesen különböző karakterek, van köztük tanuló, gyógytornász, kaszkadőr-színész, grafikus és informatikus. Van, aki egy lelkileg megterhelő időszak után kezdett életmódváltásba, van, aki a színpadi állóképességén szeretett volna javítani és olyan is van, aki az irodai munkát cseréli fel arra, hogy edzőként segítsen másoknak elérni a céljaikat. Bármennyire is különböznek, abban mind egyetértenek, mit is jelent önazonosnak lenni. Ha változtatni szeretnénk, kezdjük el most: ne várjunk a holnapra, se másokra, minden nap egy új lehetőség, hogy még többet hozzunk ki magunkból. Ne akarjunk valaki másnak látszani, szeressük azt, akik vagyunk, akkor is, ha épp nem felelünk meg a saját elvárásainknak.

 

A kampány közterületen (óriásplakát, citylight), rádióban, a BioTechUSA social media felületein (Facebook, Instagram, YouTube), hírlevelekben, a BioTechUSA influencereinél és PR-ban is megjelenik. A kampányt rádiószpotok is kísérik a Rádió1-en és a Retro Rádión, amelyhez Bogdányi Titanilla színésznő kölcsönzi a hangját.

Új kreatív igazgatóval bővült a BioTechUSA csapata

Várkonyi Enikő kreatív igazgatóként csatlakozott a BioTechUSA csapatához, és ez az első kampánya, melyet új pozíciójában az ötlettől a megvalósításig végigkísért. Enikő a VISART Művészeti Akadémián végezte tanulmányait, itt szerzett graphic designer diplomát. 8 évet dolgozott a JWT-nél art director-ként, 3 évet az Isobarnál head of art-ként és 3 évet a Café Communications-nél, kezdetben head of art-ként, majd később társkreatív igazgatóként:

„14 év reklámügynökségi tapasztalattal kihívásnak éreztem csatlakozni a BioTechUSA csapatához. Amellett, hogy továbbra is azzal foglalkozhatok, amit szeretek, ugyanis egy kreatív ügynökség működik házon belül, az ügyféloldalba is betekintést nyerhetek közelről, ami egy új terep számomra. Helyesnek és izgalmasnak érzem azt az irányt, amerre a vállalat halad. Nagyon jó látni, hogy mind a cég filozófiájában, mind a kampányokban arra törekszünk, hogy egyre inkább egy lifestyle brand, a hétköznapi emberek márkája legyünk. A széles, nagy gonddal kifejlesztett termékpaletta, a Lifestyle program névre hallgató online életmód program és a szakértői csapat azoknak az embereknek kínál valódi megoldást, akik már eldöntötték, hogy elindulnak az egészséges életmód útján” – indokolta döntését a kreatív igazgató.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...