- Hirdetés -

Befektet az Aleph Groupba a Twitter

|

A Httpool tovább erősít a Twitterrel fennálló partnerkapcsolatán. A digitális óriásvállalat részvényesként csatlakozik az Aleph Grouphoz. A Magyarországon is tevékeny Httpool már tíz éve értékesíti a közösségi hálózatot világszerte.

Twitter Inc. (TWTR) az első Szilícium-völgyi vállalat, amely csatlakozott az Aleph Group oktatási kezdeményezéséhez. Az IMS, Httpool, Wise.Blue és AdDynamo leányvállalatokkal rendelkező globális csoport a digitális ökoszisztéma kiterjesztésén dolgozik a feltörekvő piacokon, hogy lehetővé tegye és elősegítse a gazdasági növekedésüket.

A csoport célja, hogy a világ 90 országában több mint 50.000 szakember számára biztosítson hozzáférést a digitális reklámpiaccal kapcsolatos képzéshez, oktatáshoz és minősítéshez. Ennek célja, hogy új digitális munkahelyeket teremtsen, és ezzel támogassa a gazdasági fejlődést a gyorsan növekvő piacokon.

A Twitter már több mint egy évtizede megbízik az Aleph leányvállalataiban, az IMS Internet Media Services-ben, a Httpool-ban és az AdDynamo-ban, és kizárólagos hirdetési partnere 74 olyan országban, ahol a Twitter nem rendelkezik helyi jelenléttel. Az Aleph segít a Twitternek a felhasználói bázist számszerűsíteni, különösen a feltörekvő piacokon. Az Aleph leányvállalatai által elkötelezett helyi értékesítési és tanácsadói csapatok segítségével a hirdetők, saját fejlesztésű technológiáknak köszönhetően, hirdetési megoldásaikkal a lehető legjobb eredményeket érik el a Twitteren. Az Aleph Group emellett megbízható, határokon túli fizetési megoldást is kínál, amely lehetővé teszi a Twitter számára, hogy a kiemelt piacok mellett is további bevételeket érjen el.

"Az, hogy a Twitter az Aleph részvényese lett, különleges megtiszteltetés és elismerés számunkra. Ez egyértelműen igazolja a digitális szakemberek új generációjának képzésére tett erőfeszítéseinket a világ minden táján" - mondta Gastón Taratuta, az Aleph Group alapítója és vezérigazgatója. "A minőségi oktatáshoz való hozzáférés a személyes siker kulcsa, de a világ egyes részei ebben lemaradtak. Küldetésünk, hogy mindenkinek lehetősége legyen digitális szakértővé válni. Elkötelezettek vagyunk ennek megvalósítása mellett."

Az internet és a mobileszközök információs autópályát hoztak létre, és az Aleph leányvállalatai, köztük a Httpool, IMS, Wise.Blue és AdDynamo oktatási eszközökkel és tartalmakkal építik ki ezt az autópályát, hogy a világ minden részén elérhetővé váljon, olyan országokban is, amelyek még nem tudják a digitalizáció teljes erejét kihasználni.

"Az Aleph évek óta értékes és stratégiai partnere a Twitternek" - mondta Sarah Personette, a Twitter ügyfélkapcsolati igazgatója. "Az Aleph szerteágazó tudásávalvilágszerte támogatta üzletünket, mind értékesítési, mind technológiai partnerként. Ez a befektetés természetes fejleménye az Aleph-fel való kapcsolatunknak.

 

A Twitter befektetése az Aleph Groupba támogatja a vállalat elkötelezettségét a digitális szakértők következő generációjának képzése mellett, több mint 90 országban, 5 kontinensen. Ezt saját oktatási platformjának kiépítésével teszi, amely lehetővé teszi, hogy minden korosztályból származó szakemberek tanúsítványt szerezzenek, és csatlakozzanak a világ 50. 000 Aleph általképzett szakemberének közösségéhez, javítva ezzel állás- és karrierlehetőségeiket.

Egy globálisan összekötött világban, ahol a mobiltechnológia és az internet-hozzáférés alapvető követelmény az üzleti tevékenységhez, a régi képességeket új technológiák váltják fel. A legjobb lehetőségek kihasználása és a jövő munkaerőpiacán való érvényesülés érdekében a szakembereknek a készségeiket versenyelőnyökké kell fejleszteniük. A digitális képzettség elengedhetetlenül a siker kulcsa.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...