A DEKRA, a SYNLAB, a Trivega és az Essential Heal márka is a KRQ kommunikációs ügynökséget kérte fel különböző marketing projektekre.
A DEKRA Akademie Magyarország egyik legnagyobb felnőttképzési cége, tavaly 760 különböző képzést indított, amelyeken csaknem 11 ezer hallgató vett részt az ország mintegy 200 településén. A vállalat az eddigi referenciái alapján azzal bízta meg a KRQ-t, hogy tegye ismertebbé a DEKRA márkát, mivel az OKJ megszűnését követően szeretné erősíteni piaci pozícióit. A KRQ feladata a PR és a social média aktivitások teljeskörű menedzselése, illetve a médiavásárlás optimalizálása.
A SYNLAB Hungary content marketing, külső és belső kommunikációs projektek kapcsán szerződött a KRQ-val. Magyarország piacvezető magán egészségügyi vállalata, amelyet tavaly a frankfurti tőzsdére is bejegyeztek, szeretné továbbnövelni a SYNLAB iránti bizalmat a lakosság körében, illetve megerősíteni a dolgozói elégedettséget. A KRQ-t felkérés alapján választotta a SYNLAB is, figyelembe véve az ügynökség tapasztalatait a nagyvállalati szektorban.
A Trivega az egyik legnagyobb termelői értékesítő szervezet Magyarországon, amely családi vállalkozásként indult, s több generáció óta paradicsomtermesztéssel foglalkozik. A KRQ-t kreatív koncepciók készítésére, tartalomgyártásra, a közösségi média aktivitások fejlesztésére, influencer marketing és PR feladatokra kértek fel, bízva abban, hogy a vásárlók figyelmét sikerül jobban ráirányítani a minőségi, magyar paradicsomokra.
Az Essential Heal márka full service ügynökségként számít a KRQ-ra, megcélozva az aktív női célcsoportot a tiszta, minőségi illóolajokkal, illetve a használatukhoz szükséges diffúzorokkal.
A KRQ ügyfelei között olyan cégek találhatóak, mint például a Mercedes-Benz gyár, a SPAR, a Syngenta, a Poli-Farbe és a Praktiker.