- Hirdetés -

A Cápák között és a Tények áll az élen

|

Egyik a 18-49 éveseknél, másik a teljes lakosságnál bizonyult a hét legnézettebbjének. A főműsoridőben egész szoros volt a verseny az RTL Klub és a TV2 között.

Az év első hetéhez képest mindkét vezető kereskedelmi csatorna közönségaránya csökkent egy kicsit az elmúlt hét napban. A 18-49 éveseknél és főműsoridőben az RTL Klub nyerte a hetet 14 százalékkal, a TV2 pedig 13,5 százalékkal végzett a második helyen. Elég szoros volt a verseny, a TV2 hétfőtől péntekig nyerte a főműsoridőt, hétköznap magasabb közönségarányt (14,9%) értek el, mint az RTL Klub (13,7%). Utóbbi a hétvégének köszönhetően húzta be a teljes hetet. Szombaton ugyanis az RTL Klub 13 százalékos share-t ért el a TV2 11,2 százalékával szemben. Vasárnap pedig 16,3 százalékot hozott az RTL Klub, miközben a TV2 9,4 százalékot.

Csoportszinten gyakorlatilag döntetlennel zárult a hét, hiszen az RTL Magyarország csatornái 28,9 százalékos, a TV2 Csoport pedig 28,8 százalékos közönségarányt produkált. A nemzetközi portfólióknál történt némi változás, mert az AMC régóta tartó jó szériáját megtörte a ViacomCBS. Utóbbi múlt héten 7,5 százalékos share-t, az AMC 6,5 százalékot hozott, az Antenna Group pedig 5,7 százalékot ért el.

2. hét / 1. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 14% / 14,5%
TV2 – 13,5% / 14,4%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (2. hét, 18-49 évesek)

RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 5,2%
Híradó – 18,5% – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 17,8%
Keresztanyu – 17,9%
Nyerő páros – 10%

TV2
Remények földje – 15,6%
Tények – 18,1% – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 13,1% – hétfőtől szombatig
Exatlon Hungary – 16,2%

Ahogy a fentiekből látható a TV2 az Exatlonnak köszönhetően nyerte a hétköznap estéket. A vele párhuzamosan futó Keresztanyu még kifejezetten jól teljesített, azonban a Nyerő páros ismétlése már csak 10 százalékot hozott heti átlagban az RTL Klubnak. Utóbbi eredmény egy ismétléstől nem is rossz, de az Exatlonnal szemben már kevés volt.

A 18-49 éveseknél a hét legnézettebb műsorának ismét az RTL Klubon futó Cápák között bizonyult, ami 243 ezer nézőt vonzott. Ezzel éppen megelőzte a Keresztanyu keddi epizódját, ami 242 ezer nézőt ültetett a képernyők elé. A 18-49 éveseknél a TV2 legnézettebb műsora az Exatlon, annak is a pénteki adása volt 206 ezer nézővel, a második legnézettebb címnek pedig a hétfői Tények örülhetett, amire 201 ezer 18-49 éves néző volt kíváncsi.

A teljes lakosságnál kicsit más sorrend alakult ki. Ennél a célcsoportnál a hétfői Tények vonzotta a legtöbb – 834 ezer – nézőt. Utánuk a keddi RTL Híradó (803 ezer néző) és a keddi Keresztanyu (760 ezer néző) következett. A Cápák között ebben az összevetésben a negyedik helyre futott be 643 ezer nézővel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2022_2het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2022_2hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Közönségarány: lineáris share. A vizsgált műsor, vagy idősáv nézésére fordított idő aránya az összes magyar nyelvű lineáris televíziócsatorna nézésére fordított időből. Beleértve ebbe a csatornák időeltolásos nézést is.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Havi tízezer dollár hirdetéskeretet hagynak az asztalon a nonprofit szervezetek

Ennyit biztosítana a Google hirdetéskeretre. Ha hallottak is a lehetőségről, akkor sem tudnak hatékonyan élni vele.Nem újdonság a Google for Nonprofits szolgáltatáscsomagja, azonban a legtöbb magyar nonprofit szervezet számára ismeretlen. Egész röviden, a keresőóriás...

Elégedetlenek a fizetésükkel a munkavállalók

A vállalkozásoknál dolgozó munkavállalók 49 százaléka elégedetlen a jelenlegi fizetésének mértékével. A munkavállalók többsége ma is azt tervezi, hogy ha lehetősége nyílik rá, egy éven belül munkahelyet vált, noha 59 százalékuk úgy érzi, hogy...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...