Az ingatlan adásvételnél az idő és az ár a legfontosabb tényezők, akár eladói, akár vásárlói oldalról vizsgáljuk a dolgot. A Duna House így erre a két faktorra fókuszál új marketingkampányában, amely televíziós reklámfilmben és az online térben mutatja be a szakértői segítség fontosságát.
„Legújabb integrált kampányunkban a tavaly bevezetett „Előnyére fordítjuk erőforrásainkat” szlogenünk ernyője alatt mutatjuk be megbízóinknak és vevőinknek a szakértői segítség fontosságát és kézzel fogható előnyeit” – kezdte Benedikt Károly, a Duna House marketing és PR vezetője. „Komplex, teljeskörű ingatlanadásvétel-menedzsmentet kínálunk, megbízóink érdekeit képviselve, hogy gyorsabban és a legjobb áron találják meg szeretett otthonuk új, ideális tulajdonosát, vagyis az Igazit. Ez az egymásra találás adta kampányfilmünknek is az alaptörténetét, amelyben az Igazi megtalálásának érdekfeszítő és izgalmas pillanatait mutatjuk be.”
A Duna House kampányfilm január 24-től látható az RTL Klub és társcsatornái műsorán. A televíziós reklám mellett a kampány online felületeken fut, valamint lokalizált és perszonalizált formában jelenik meg a franchise partnerek saját online és offline eszköztárában.