Nevet vált a LogMeIn, mostantól GoTo néven folytatja a társaság. A GoTo mai bejelentése nem csupán egy új névről és logóról szól, mivel a vállalat egyszerűsített termékportfólióját is bemutatta, köztük egy applikációt és két zászlóshajónak számító terméket: a vadonatúj GoTo Resolve IT menedzsment- és támogatási alkalmazást, valamint a GoTo Connectet, mely nem más, mint az egységes kommunikációt termékként kínáló (UCaaS) megoldás.
Ezeket a termékeket egy integrált applikáció, adminisztrációs rendszer és konvergens felhasználói élmény kapcsolja össze. A vállalat egyúttal egy új partnerprogram bevezetését is bejelentette, melynek célja, hogy lehetővé tegye globális partneri ökoszisztémája további növekedését.
A lépésre a vállalat 800 000 ügyfelétől, a meetingekbe, online kurzusokba és webinarokba bekapcsolódó több mint egymilliárd résztvevőtől és a GoTo távoli hozzáférést és támogatást biztosító eszközein létrejött félmilliárd kapcsolatból származó visszajelzések alapján került sor. Az érintettek életét és vállalkozását örökre megváltoztatta a járvány, és a GoTo mindent elkövet annak érdekében, hogy a kis- és közepes méretű vállalatok (KKV-k) körébe tartozó ügyfelei számára lehetővé tegye, hogy rugalmasmunka-eszközei segítségével egyszerűen és könnyedén végezhessék el feladataikat, és ehhez ne kelljen jelentős költségekbe verniük magukat. Új partnerprogramjával és a küszöbön álló, globális terjeszkedéssel karöltve ez a brandváltás a cég meggyőző növekedésére, 99,9%-os rendelkezésre állására és a zéró bizalom területén szerzett átfogó tapasztalatára épít.
„A bejelentésre a vállalat egy éven át tartó belső átalakítását követően kerül sor, melynek során jelentős erőforrásokat mozgósítottunk az innováció, az egységesítés és a globális piacra lépés területén. Míg az ebben az üzletágban működő legtöbb szolgáltató az úgynevezett one-point megoldásokra összpontosít, addig a GoTo az IT-menedzsementet, a támogatást és a kommunikációt egy korábban nem látott, újszerű megoldással egyetlen integrált applikációban egyesíti” – mondta Mike Kohlsdorf, a GoTo elnök-vezérigazgatója. „A GoTo és cégünk új portfóliója jobban kifejezésre juttatja célkitűzéseinket és a KKV-k iránti elkötelezettségünket. Pontosan tisztában vagyunk az előttük álló speciális kihívásokkal, és rendelkezünk azzal a céltudatossággal és erőforráskészlettel, melynek segítségével megoldhatjuk ezeket a problémás kérdéseket, és a korábbinál jobban kiszolgálhatjuk az ügyfeleink dinamikus munkakörnyezete által támasztott igényeket.”
A GoTo beindítása több egy egyszerű brandváltásnál, mivel a vállalat egyúttal bejelentett egy új applikációt is, mely egy felületen vonja össze a GoTo Resolve nevű új, támogatási és kommunikációs funkciókat egyesítő zászlóshajó alkalmazást és a szintén új és szintén zászlóshajónak számító, egységesített kommunikációt lehetővé tevő GoTo Connect alkalmazást. Az egymástól eltérő, de egymást kiegészítő informatikai igények kielégítésével e két terméket szorosan összekapcsolja a közös applikáció, az egységesített adminisztrációs rendszer és a konvergáló felhasználói élmény, ennek köszönhetően jelentősen egyszerűbbé válnak az IT-csapatok mindennapi teendői, a végfelhasználóknak pedig egyszerű, megbízható és intuitív felhasználói élményben lehet részük.